Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Politiker Tjej, 29 år

1 769 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 13:18
Politiker Tjej, 29 år

att jag tog studenten igår överskuggas nu av att jag har windows 8. det här är verkligen det fulaste jag någonsin sett och fy faaaaan vad obekvämt och vidrigt herregud dra åt helvete med era appar

setsail Tjej, 29 år

1 526 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 13:37
setsail Tjej, 29 år

Hahha, satt och grinade igår när vi satt och kollade på alla studenter i Saab Arena, kunde verkligen inte sluta.
Det enda jag kunde tänka på var att för ett år sedan var du där nere och jag satt där och kollade på dig, jag såg dig på långa vägar för du satt på din klasskompis axlar och viftade med din studentmössa. Du var så fin i din kostym, minns när vi var o köpte den med din mamma och både hon och jag nästan stod och tjöt i butiken när vi såg dig. Vi var lyckliga då och hade varandra.
Och igår satt jag där och grinade för jag saknade oss så himla mycket.

Skorpan Kille, 32 år

9 518 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 13:37
Skorpan Kille, 32 år

Så nu är det slut och jag är tillbaka där jag var för 2 veckor sedan.
Ska låtsas som om det inte äter upp mig inifrån.
Önskar att det kunde blivit annorlunda, men det blir ju aldrig det. Usch.

Brohan Kille, 32 år

1 493 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 13:41
Brohan Kille, 32 år

Please någon sälj mig en Death Cab for Cutie biljett

Yak Kille, 39 år

1 610 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 13:41
Yak Kille, 39 år

Kanske borde kliva upp. Snart dags att tvätta ju. Fuck yeah!

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 13:57
itsthemusic Tjej, 30 år

Hihihihihihihi han kanske kommer hit inatt när han slutat jobba........

gemigfrid Tjej, 31 år

1 869 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 14:11
gemigfrid Tjej, 31 år

Round three

alisma 28 år

2 306 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 14:12
alisma 28 år

Så om några timmar är jag i stockholm igen..
Ska fika med "mamma" och jag är rädd. Rädd för att vi ska börja prata om det, samtidigt att som jag vill prata om det. Men det kommer sluta illa som det gör varje gång. Men jag vill inte låtsas som ingenting, som att inget har hänt. Jag vill inte låtsas som att vi är som en vanlig funktionell familj för att jag vet att vi inte är det, vi har aldrig varit och vi kommer aldrig bli det.
Frågan är bara om jag låtsas som ingenting för min egna skull eller hennes?

För övrigt så är jag skit rädd att jag ska stöta på någon som jag känner i stan. Typ V, I eller M..

Anachronism 30 år

1 250 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 14:19
Anachronism 30 år

Vill att någon ska spela Doto med mig.

Blasphemer Tjej, 28 år

768 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 14:27
Blasphemer Tjej, 28 år

Känns som att jag inte blir svartsjuk lika lätt längre. Fy i helvetes-satfläsk vad skönt och som jag strugglat med det.

VELVET Tjej, 30 år

2 170 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 14:29
VELVET Tjej, 30 år

Allt känns så jävla rätt och bra.
Skönt lov.

quadrapop Tjej, 28 år

829 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 14:49
quadrapop Tjej, 28 år

Har världens finaste fosterföräldrar och jag kan inte tacka dem nog för allt de gjort och hur mycket de bryr sig. Men ibland saknar jag att kunna göra vad jag vill när jag vill och bara inte bry mig om något annat än att bli berusad.

Vill tappa greppet och bara fucka ur. Mår inte alls bra.

MalvinaBleh Tjej, 31 år

727 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 15:04
MalvinaBleh Tjej, 31 år

För drygt ett år sedan var jag super bebissjuk och ville så gärna ha mig en liten bebis, idag känner jag bara att jag är så jääävla glad över att jag inte gjorde något otroligt dumt och skaffade mig en. För fy fan va jobbigt det hade varit, jag är så glad över att jag inte är mamma just nu. Sånt finns det tid för i framtiden.

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 17:13
utan Kille, 31 år

......vill sova.....

Khalid Tjej, 32 år

2 811 forumsinlägg

Skrivet:
13 juni 2015 kl. 17:42
Khalid Tjej, 32 år

Karma är en sån jävla hora


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet