Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Börjar verkligen kännas ensamt nu.
Alltid lika kul när någon ringer halv tre på natten, säger massa ologiska saker, glömmer att de pratar med en och för konversationer med andra i typ 10 minuter innan de lägger på helt plötsligt :---)
glöm att jag svarar när du försöker ringa upp igen
välkommen tillbaka i nyktert tillstånd eller inte alls
Irriterad
Käkat för mycket chips så är ovanligt seg! Sett mycket TNG idag dock, det är väl vad man kan klassa en helt okej dag ändå.
skittrött men vill inte sova. Sen har jag en uppsats jag inte är klar med... *suck*
haha asså herreGUD vad saker spårar just nu
vi borde definitivt inte prata med varandra när ingen av oss är nykter.
vi borde egentligen inte ens prata alls.
Allllltsåååå vet inte om jag ska skratta eller gråta......................
Möttes av så jävla många cyklister på väg hem från krogen, ambisiösa jävlar som cyklar Vätternrundan mitt i natten! Hur orkar man? Jag OCH min cykel hade kollapsat efter 500 meter...
Finns ingen bättre.
Do it.
Just do it
Don't let your dreams be dreams.
Yesterday, you said tomorrow.
So just do it.
...hände det där på riktigt??
Citat från Timon:
Do it.
Just do it
Don't let your dreams be dreams.
Yesterday, you said tomorrow.
So just do it.
haha detta
Finns inget bättre än att vakna buskis och ensam ":----)"
Fucking hatar mitt liv.
Har skrattat åt en kattbild i 15 minuter. Ska gå till katthemmet om cirka 15 minuter. I am living my life like I am supposed to do rajt now.
Jag hatar människor som spelar svåra då de gillar någon.
Varför kan man inte bara vara rak och visa hur man känner?
Jag blir så jävla intresserad av vad som händer i era liv när jag läser den här tråden.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet