Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Citat från kaida:
Ikväll blir jag inlagd på akutpsyk. Det gör ganska ont i själen att veta.
Första gången? Lugn, ta med en bok och nått du gillar, eller be nån annan göra det. Jag har en plastblomma jag är väldigt förtjust i, den ser jag alltid till kommer dit jag ligger.
Vill du veta något om hur det är har jag vart där fyrtioelva miljarder gånger.
Citat från Auspicious:
Citat från ambedo:
Förstår ej hur hen kan tycka om mig, på riktigt. Jag är ju den mest värdelösa personen som någonsin existerat och hen är raka motsatsen. Det är bara extremt ologiskt.
lol vilket nonsens du är ju skitbra och lätt mer värdefull än någon kille. Det är han som måste leva upp till DIN standard. Inte tvärtom!
Jag uttryckte dock aldrig att det hade med någon utav det manliga könet att göra. Tack ändå I guess, är troligtvis endast för negativ as usual.
Behöver en kram. Eller ett par tusen kronor på mitt konto, your choice.
Knob Creek; bästa whiskeyn att döda sina känslor med, typ.
I'm craving you, och du har inte ens sett mina meddelanden.
Jag vill ha penis. I mig. :)))
Konstant jävla ångest och nojighet. Jaja, det blir nog bättre imorgon.
Känner litegrann att mitt liv gärna hade fått hoppa fram cirkus en månad då det kommer vara tusen gånger bättre då.
Känner att jag sårade någon I really care about and I really want him back. He means so much to me
Så hon frågar om jag vill vara "polare"?
Vi är ju redan kompisar, vad fan är det för fråga?
Tjejer och deras uttryck.
Ugh.
"? Seen xx:xx" måste vara det vanligaste jag träffar på i mitt liv, hue.
Citat från KATARlNA:
vem klagar man om att man inte har kompisar till om man inte har kompisar
This ^
Citat från The_Wizard_Of_Oz:
Citat från KATARlNA:
vem klagar man om att man inte har kompisar till om man inte har kompisar
This ^
That ^
den som vill ta, jag har
jag hade stånd under avslutningsceremonin och har därav tryckt mitt könsorgan mot alla mina lärare i deras allt för sköna kramar.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet