Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Experious Tjej, 28 år

2 457 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 18:36
Experious Tjej, 28 år

Citat från dandere:


Dag 8 utan egna cigg
fyhelvete vad röksugen jag är
hjälp nikotinsuget kommer bli min död.
Är det värt att avvika och åka till sthlm för att fixa cigg och pengar?


Neeeej du har ju varit fett duktig i över en vecka, snart är det svåraste över!! Annars måste du ju börja om igen

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 21:27
itsthemusic Tjej, 30 år

Åååhhh, förstår inte vad du håller på med?!?!?! Du skriver, men sedan slutar du helt plötsligt svara och det tar fleeeeera timmar innan du ens ser mina meddelande. What the fuck is going on, dude?!

Annars kommer jag nog ha en rätt bra helg. Är ensam tills på söndag, har laddat upp med hjärt-chips från OLW, har även en Smirnoff Ice kvar. Och en massa cola.
Hade ju blivit tusen gånger bättre ifall han kom hit en stund.

LowFive Tjej, 29 år

970 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 21:38
LowFive Tjej, 29 år

Om en vecka är jag hos dig, jag längtar så.

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 21:41
Liffan Kille, 35 år

Ich bin drank Mannnnn unt frauen unt unteren/alten.

alisma 28 år

2 306 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 21:45
alisma 28 år

Citat från Bencze:


Citat från dandere:

Dag 8 utan egna cigg
fyhelvete vad röksugen jag är
hjälp nikotinsuget kommer bli min död.
Är det värt att avvika och åka till sthlm för att fixa cigg och pengar?


Neeeej du har ju varit fett duktig i över en vecka, snart är det svåraste över!! Annars måste du ju börja om igen



Det var aldrig min avsikt att sluta röka haha.
Flyttade in på ett hem bara ))):

alisma 28 år

2 306 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 21:47
alisma 28 år

Citat från OhCunt:


Citat från dandere:

Dag 8 utan egna cigg
fyhelvete vad röksugen jag är
hjälp nikotinsuget kommer bli min död.
Är det värt att avvika och åka till sthlm för att fixa cigg och pengar?


JA!


Haha åker till stockholm imorgon! <3
Ska träffa morsan och hon fixar alltid, behöver inte avvika! Den lyckan

c0opycat Tjej, 31 år

8 629 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 21:49
c0opycat Tjej, 31 år

men bajsssss

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 21:52
itsthemusic Tjej, 30 år

Är så jääääävla trött och hade lätt kunnat slockna nu direkt. Meeen jag vill se Hannibal och en massa Youtube-klipp, och så hoppas jag ju också på att han skriver...

Edit: Bröt Dave precis benet under konserten på Ullevi???????

moonstruck Tjej, 29 år

3 556 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 21:53
moonstruck Tjej, 29 år

Förstår ej hur hen kan tycka om mig, på riktigt. Jag är ju den mest värdelösa personen som någonsin existerat och hen är raka motsatsen. Det är bara extremt ologiskt.

quadrapop Tjej, 28 år

829 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 21:58
quadrapop Tjej, 28 år

Jag vill skrika och gråta och bara gå sönder helt nu. Men måste hålla ihop. Fanfanfan.

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 22:12
Liffan Kille, 35 år

Citat från ambedo:


Förstår ej hur hen kan tycka om mig, på riktigt. Jag är ju den mest värdelösa personen som någonsin existerat och hen är raka motsatsen. Det är bara extremt ologiskt.

lol vilket nonsens du är ju skitbra och lätt mer värdefull än någon kille. Det är han som måste leva upp till DIN standard. Inte tvärtom!

musik 30 år

3 225 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 22:18
musik 30 år

Fett trist att det ej blir utgång, aja har chips, öl, panpizza & kollar fotboll

maze Tjej, 24 år

943 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 22:22
maze Tjej, 24 år

Citat från Logiskt:


Jag vill skrika och gråta och bara gå sönder helt nu. Men måste hålla ihop. Fanfanfan.

detta.

pingu 29 år

5 257 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 22:26
pingu 29 år

Varför reagerar jag så starkt på små saker? Varför inbillar jag mig saker?
Helt plötsligt så kom långvarig ångest i flera dagar. Har ingen aning om varför.
Är det för att jag saknar henne så förbannat? Håller mitt sinne på att kollapsa?

dysforisk 29 år

159 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 22:31
dysforisk 29 år

Ikväll blir jag inlagd på akutpsyk. Det gör ganska ont i själen att veta.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet