Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Citat från dandere:
Dag 8 utan egna cigg
fyhelvete vad röksugen jag är
hjälp nikotinsuget kommer bli min död.
Är det värt att avvika och åka till sthlm för att fixa cigg och pengar?
Neeeej du har ju varit fett duktig i över en vecka, snart är det svåraste över!! Annars måste du ju börja om igen
Åååhhh, förstår inte vad du håller på med?!?!?! Du skriver, men sedan slutar du helt plötsligt svara och det tar fleeeeera timmar innan du ens ser mina meddelande. What the fuck is going on, dude?!
Annars kommer jag nog ha en rätt bra helg. Är ensam tills på söndag, har laddat upp med hjärt-chips från OLW, har även en Smirnoff Ice kvar. Och en massa cola.
Hade ju blivit tusen gånger bättre ifall han kom hit en stund.
Om en vecka är jag hos dig, jag längtar så.
Ich bin drank Mannnnn unt frauen unt unteren/alten.
Citat från Bencze:
Citat från dandere:
Dag 8 utan egna cigg
fyhelvete vad röksugen jag är
hjälp nikotinsuget kommer bli min död.
Är det värt att avvika och åka till sthlm för att fixa cigg och pengar?
Neeeej du har ju varit fett duktig i över en vecka, snart är det svåraste över!! Annars måste du ju börja om igen
Det var aldrig min avsikt att sluta röka haha.
Flyttade in på ett hem bara ))):
Citat från OhCunt:
Citat från dandere:
Dag 8 utan egna cigg
fyhelvete vad röksugen jag är
hjälp nikotinsuget kommer bli min död.
Är det värt att avvika och åka till sthlm för att fixa cigg och pengar?
JA!
Haha åker till stockholm imorgon! <3
Ska träffa morsan och hon fixar alltid, behöver inte avvika! Den lyckan
men bajsssss
Är så jääääävla trött och hade lätt kunnat slockna nu direkt. Meeen jag vill se Hannibal och en massa Youtube-klipp, och så hoppas jag ju också på att han skriver...
Edit: Bröt Dave precis benet under konserten på Ullevi???????
Förstår ej hur hen kan tycka om mig, på riktigt. Jag är ju den mest värdelösa personen som någonsin existerat och hen är raka motsatsen. Det är bara extremt ologiskt.
Jag vill skrika och gråta och bara gå sönder helt nu. Men måste hålla ihop. Fanfanfan.
Citat från ambedo:
Förstår ej hur hen kan tycka om mig, på riktigt. Jag är ju den mest värdelösa personen som någonsin existerat och hen är raka motsatsen. Det är bara extremt ologiskt.
lol vilket nonsens du är ju skitbra och lätt mer värdefull än någon kille. Det är han som måste leva upp till DIN standard. Inte tvärtom!
Fett trist att det ej blir utgång, aja har chips, öl, panpizza & kollar fotboll
Varför reagerar jag så starkt på små saker? Varför inbillar jag mig saker?
Helt plötsligt så kom långvarig ångest i flera dagar. Har ingen aning om varför.
Är det för att jag saknar henne så förbannat? Håller mitt sinne på att kollapsa?
Ikväll blir jag inlagd på akutpsyk. Det gör ganska ont i själen att veta.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet