Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
kan inte ens äta glass med min tandställning kmr svälta IHJÄL
Han är så jävla fin mot mig men jag vill ju inte ha honom.
Jag förstår inte vad det är för fel på mig
Fick ta vinternsbyxor och klippa till kortbyxor. Lever det fattiga livet.
Nej
Det funkar inte
Nej
Nej
skiter i konsekvenserna. ser jag honom, då äre kört.
Hm nej okej.
Du är singel, Mee. Börja se det istället för att hunda efter någon som uppenbarligen inte vill ha dig.
Legat ute i solen i 3 timmar och njutit, köpt god mat inför kvällen att grilla, har läsk och godis samt beställt kläder som kommer nästa vecka innan jag drar iväg till Lund. Vissa dagar är jäkligt najs!
Får ångest för jag kan inte gå ut i det fina vädret omg
dålig dag, alla jäkla studenter. fyllda med glädje...
asså LOVE nya oitnb
Dag 8 utan egna cigg
fyhelvete vad röksugen jag är
hjälp nikotinsuget kommer bli min död.
Är det värt att avvika och åka till sthlm för att fixa cigg och pengar?
Det bästa med att vara i Barcelona är att jag slipper vara rädd att jag ska stöta på honom
Hon är fin, och hon är min. Jag mår bra. Faktiskt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet