Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Vega Tjej, 27 år

1 127 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 15:01
Vega Tjej, 27 år

kan inte ens äta glass med min tandställning kmr svälta IHJÄL

Khalid Tjej, 32 år

2 811 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 15:20
Khalid Tjej, 32 år

Han är så jävla fin mot mig men jag vill ju inte ha honom.

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 16:23
Shulk 35 år

Jag förstår inte vad det är för fel på mig

Prinsen 29 år

2 713 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 16:42
Prinsen 29 år

Fick ta vinternsbyxor och klippa till kortbyxor. Lever det fattiga livet.

alisma 28 år

2 306 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 16:52
alisma 28 år

Nej
Det funkar inte
Nej
Nej

Sober Kille, 32 år

307 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 17:11
Sober Kille, 32 år

skiter i konsekvenserna. ser jag honom, då äre kört.

quadrapop Tjej, 28 år

829 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 17:16
quadrapop Tjej, 28 år

Hm nej okej.
Du är singel, Mee. Börja se det istället för att hunda efter någon som uppenbarligen inte vill ha dig.

WalkinMunchies Kille, 32 år

637 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 17:52
WalkinMunchies Kille, 32 år

Legat ute i solen i 3 timmar och njutit, köpt god mat inför kvällen att grilla, har läsk och godis samt beställt kläder som kommer nästa vecka innan jag drar iväg till Lund. Vissa dagar är jäkligt najs!

Jeeeevlabra 29 år

3 818 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 17:52
Jeeeevlabra 29 år

Får ångest för jag kan inte gå ut i det fina vädret omg

fucktardretard Kille, 30 år

770 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 18:05
fucktardretard Kille, 30 år

dålig dag, alla jäkla studenter. fyllda med glädje...

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 18:08
utan Kille, 31 år

asså LOVE nya oitnb

alisma 28 år

2 306 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 18:09
alisma 28 år

Dag 8 utan egna cigg
fyhelvete vad röksugen jag är
hjälp nikotinsuget kommer bli min död.
Är det värt att avvika och åka till sthlm för att fixa cigg och pengar?

felecity Tjej, 31 år

19 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 18:17
felecity Tjej, 31 år

Det bästa med att vara i Barcelona är att jag slipper vara rädd att jag ska stöta på honom

Grenus_Kvistus Kille, 32 år

156 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 18:25
Grenus_Kvistus Kille, 32 år

Hon är fin, och hon är min. Jag mår bra. Faktiskt.

OhCunt Kille, 35 år

927 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2015 kl. 18:30
OhCunt Kille, 35 år

Citat från dandere:


Dag 8 utan egna cigg
fyhelvete vad röksugen jag är
hjälp nikotinsuget kommer bli min död.
Är det värt att avvika och åka till sthlm för att fixa cigg och pengar?


JA!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet