Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
^
Man spyr inte på sina bros, bror
Broderliga spyor
What even
Jobbat natt.
1h buss resa hem.
Bussen stinker av parfym som gör mig illamående.
Jag vill ha min säng ...
det är dags.
herregud vad jag är nervös
Tycker jag är en snäll patient som anpassar mig till bussarna och väntar 45 minuter på mitt relativt onödiga tandläkarbesök för att jag inte vill vara hemsk och avboka tio minuter innan besöket...
Kommer mot min vilja behöva träffa en tjej som jag vEeeeEEeEEEEErkligen avskyr :) kommer nog bli trevligt
Äääääntligen kan jag sola!!!!!!
Citat från itsthemusic:
Jag ska inte ljuga, jag är livrädd för framtiden.
^^^^^^
skulle fan inte haft sex, nu vill ja bara ha mer o även närhet :(
Vad gör jag? Vad gör vi? Hjälp mig förklara vad som händer. Sjukt förvirrad!
Medan han är på jobbet och samlar in pengar till hushållet så kastas hans flickvän omkull i lakanen av en stöddig badboy, hon ljuger till honom om det och nekar honom sex samtidigt som hon ligger med sin älskare varje dag. Hon vill egentligen inte vara ihop med honom men låtsas älska honom så han fortsätter att samla in pengar till henne. Den patetiska lille satens resa i Cuckoldvärlden har nyss börjat, nu är det dags för hans liv att kollapsa.
Låg ute i solen i ungefär en timme. Är rätt röd i ansiktet, resten av kroppen vet jag inte. Det är så trångt på balkongen men jag orkar verkligen inte gå ner och lägga mig på gräsmattan... Inte ensam lol.
Edit: Han beter sig väldigt konstigt. Det är typ som att han vill prata men samtidigt inte, han tar timmar på sig att svara. Skriver på ett sätt som är lite ''jag är sur på dig fast jag vill ändå prata med dig''...
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet