Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Varför går inget bra för mig längre
vill inte längre rip
Är så himla glad över att han skrev idag men det känns så konstigt...
Kan det bli fredagkväll nu :// åå
PS snälla säg att jag inte blivit pälsallergiker
2015 - 06 - 11. 23:57 fortfarande ensam
Han träffade sitt ex idag och sa att han kände sig tudelad och jag vågar inte fråga varför utan bara dör av paranoia. :)
Jag dör också av paranoia. Helvete.
fuck off
villa kolla på mer sense8 och röka fet men sömn är också ganska bra när man har saker att göra på morgonen...
Vattnet stängs av kl 12 i morgon vilket innebär att jag måste upp tidigt för att hinna duscha.. Pain.
Citat från Logiskt:
Citat från Anal_Judit:
Spyr på er alla här inne
Trodde vi var bros. </3
Han spyr på bros'
jag är så sinnessjukt trött på min kropp vill vara frisk/smärtfri iaf en dag om året tack:) på förhand
Jag ska inte ljuga, jag är livrädd för framtiden.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet