Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
åhhh vill så gärna ha en sternum tattoo varför är jag fattig ))):
Så ensam ;-;
Love me Q_Q
Massmördaren Breivik får sex i fängelset av ett dussintal kvinnliga beundrare, samtidigt får helt normala, respektfulla och godhjärtade killar som jag gråtrunka ensamma ända in i våra sista andetag. Thanks World!
Fick mitt schema för sommaren idag, taggad yessss!
Citat från Auspicious:
Massmördaren Breivik får sex i fängelset av ett dussintal kvinnliga beundrare, samtidigt får helt normala, respektfulla och godhjärtade killar som jag gråtrunka ensamma ända in i vårt sista andetag. Thanks World!
äh, finns alltid bordeller i dk (:
Citat från Auspicious:
Massmördaren Breivik får sex i fängelset av ett dussintal kvinnliga beundrare, samtidigt får helt normala, respektfulla och godhjärtade killar som jag gråtrunka ensamma ända in i vårt sista andetag. Thanks World!
ofta han får ta in besökare och ligga med dom??!
Världen är sannerligen en underlig plats. Människor är primitiva varelser, väldigt simpla men försöker vara komplicerade.
Citat från Melina:
Citat från Auspicious:
Massmördaren Breivik får sex i fängelset av ett dussintal kvinnliga beundrare, samtidigt får helt normala, respektfulla och godhjärtade killar som jag gråtrunka ensamma ända in i vårt sista andetag. Thanks World!
ofta han får ta in besökare och ligga med dom??!
Ja detta låter sannerligen speciellt.
Varje gång jag hört av mig har han varit grinig så jag ska vänta tills han hör av sig.
Vi har inte hörts sen i måndags, han hatar mig han gillar mig inte längre han har glömt mig han har legat med ett dussin andra han vill inte ha mig jag är så paranoid men jag vill inte höra av mig men jag vill jag vet inte jag tror jag grinar snart jag hatar detta.
Citat från itsthemusic:
åhhh vill så gärna ha en sternum tattoo varför är jag fattig ))):
Asså jaaaa!! Har börjat kolla på chest tattoos idag... Min 18-årsdag kommer fan bli farlig haha :(
Citat från Vintergatan:
Citat från Auspicious:
Massmördaren Breivik får sex i fängelset av ett dussintal kvinnliga beundrare, samtidigt får helt normala, respektfulla och godhjärtade killar som jag gråtrunka ensamma ända in i vårt sista andetag. Thanks World!
Ska vi gråtrunka tillsammans?
Är tyvärr en äcklig straight cisman, men kan alltid ha dig i mina tankar nästa gång jag "släpper på trycket" så att säga.
OT: Ligger i sängen nu, kommer de någonsin att förstå?
Citat från JamieSXE:
Citat från itsthemusic:
åhhh vill så gärna ha en sternum tattoo varför är jag fattig ))):
Asså jaaaa!! Har börjat kolla på chest tattoos idag... Min 18-årsdag kommer fan bli farlig haha :(
Jag ska lätt försöka börja spara! Har börjat få några idéer nu nämligen, hihi. Ser fram emot att få se dina framtida tatueringar också!
^ Startade just ett sparkonto för ändamålet eheheh
Varit en jäkligt bra dag, hoppas på en lika lyckad fortsättning av veckan.
Enda som saknas är att hitta socialt folk som inte pluggar/jobbar efter elva så man kan snacka med fler när man kommer hem från jobbet.
lol är värdelös
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet