Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Nån som vet vad i helvete den där jävla jose gonzales låten heter som spelas på radio? På tal om relationer lixxx
Jag är värdelös
Jag är ingen
Jag är obetydlig
Funderar över min existens ibland
Då man först får veta att man är mindre värd än plast.
Och sen är man mindre värd än strippor och horor med.
Känns bra, right?
Vill också ha en mamma. Vill så jävla gärna ha en mamma.
det är bara så mycket enklare att undvika att känna något och inte ens försöka
Hon är så fin??? Wow.
Min bror bjöd på alkohol, har massa i kylskåpet med "ta vad fan du vill".
Oki, ska till trädgårn o supa med lite kompisar.
Bye bye livet.
från sämsta dagen t bästa asså wow MAGIQUE
d oklart
Han är så fantastisk. Har nya grejer från Lush också <3
Spyr på er alla här inne
Alltid kul med folk som ignorerar en
Samtidigt som mitt liv går i precis rätt riktning kraschar andra saker runtomkring mig. Vill bara hålla ihop allt för alla.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet