Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
skakar av ilska hehe
That feel när man får in skatteåterbäringen när kontot nästan var tomt <3
Skall bli uppringd av vårdcentralen vid tjugo i två, ugh. Hatar vårdcentraler, men hatar mer att vara rädd för att något skall vara fel...
Citat från Askyl:
^ Vad bra. Du har verkat dyster.
Jag är fett glad i övrigt.
Bra att du också är glad :D
En bio skadar väl ingen
Ska aldrig mer ha ett förhållande.
Så, .. Christopher Lee verkar ha dött.
Hehe grinar för jag känner mig värdelös och äcklig, och råkade visa bröstvårtan för en snubbe på Willys.
orkar inte med att konstant få höra rasism när jag umgås med min familj -.- vill flytta~
Skulle bli så glad om någon kom hem till mig med pizza och glass så kunde vi chilla och titta på film.
Det här är början på något stort.
blö
Vill kolla på nån bra serie samtidigt som jag vill umgås med folk men jag känner inget folk.
Tror att jag har sett varje tjej från min högstadieklass med en cigg i handen, ca 90% sa att de aldrig skulle börja ggwp!
palla dig
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet