Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Kan inte sova, kan inte äta
Jag mår jätte bra! Och bättre ska det bli
Var på Manson igår med min fina, vi drack efteråt och gick och la oss någon gång efter tre. Idag skulle jag upp kl 07:30 för att jobba, jag var så trött och det var så jobbigt att lämna E att jag började böla när jag pussade honom hejdå och jag grät hela vägen till tuben. Lagom stabilt och duktigt planerat. :))))
Jag har bestämt mig för att inte vara kär i honom längre, detta funkar inte.
Jag är så jävla kär i honom. Detta funkar inte.
Älskade skatteåterbäring <3
Bygg upp dig själv nu, förstör inte ännu mer.
Citat från Snopp:
Jag har bestämt mig för att inte vara kär i honom längre, detta funkar inte.
Jag är så jävla kär i honom. Detta funkar inte.
Känner mig som en jävla femtonåring.
Lol cr3d till spelbutikens låga priser men fyfan vilken dålig kundservice, 0 out of 5 pizzas
Orkar ej att jag håller på att bli sjuk.
Hehehehe glad idag!
^ Vad bra. Du har verkat dyster.
Jag är fett glad i övrigt.
jag har saknat dig.
det ska bli fint att träffa dig senare idag igen.
Lämna mig aldrig igen käraste Öl.
Introduktion på nya jobbet imorgon hype
^ Vad för jobb?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet