Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Leaving the house man, why bother.
Ikväll åt jag en hel påse med hjärtformade chips. Igårkväll åt jag en hel påse med hjärtformade chips. Säkert kvällen innan dess också, och kvällen innan dess.
Jag älskar hjärtformade chips från OLW, ok?
Idag kom jag på att det enda seriösa förhållande jag haft är med min katt.
Bara håll käften, svälj klumpen i halsen och se nöjd ut.
snart dags för operation "hämta mitt täcke från arga killen"
luktade på en mina dreads och den luktade vanilj WHAT IS THIS SORCERY
black magic
bränn mig på bål
Ska på dejt imorgon! På en bondgård! Sååå glad, ahh!!
så jävla kåt på dig. peace!
....
......
......
...
.
.
......
.....
.. KUK
Ångest.
I fucking love fucking girlS!
Jag är så äckligt jävla svartsjuk. Hatar det.
Hon är så underbar, orkar inte.
Uuurgh. Jag hatar att sakna dig. FÖRSVINN UR MIN HJÄRNA TACK!
Mår potatis~
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet