Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 22:34
molly Tjej, 34 år

Jag har sån besultsångest, ska jag skapa ny stad på Animal Crossing eller inte????

setsail Tjej, 29 år

1 526 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 22:41
setsail Tjej, 29 år

Kom nyss hem, smått berusad, föräldrar ringt till ambulansen, bror har fått ett anfall.
Snälla bli ren från all skit.
Jag höll i alla fall om dig, och du sa "Förlåt, ville inte att detta skulle hända"

Jag älskar dig.
även fast jag inte säger det högt.
Våga inte försvinna.

XANARCHY Tjej, 26 år

4 893 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 22:51
XANARCHY Tjej, 26 år

vill ha ett sommarragg hahah ://////////

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 22:51
Shulk 35 år

Känner mig så jävla ensam så det är fan inte sant

Ronni Tjej, 28 år

1 807 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 23:10
Ronni Tjej, 28 år

Vill bara åka till skåne nu. NU. Orkar inte vänta typ tre veckor till jag får träffa min babe. Vet inte hur jag ska klara av det.
Alltså, vad ska jag göra tills dess? Jag skulle kunna släppa allt för att bara få vara med honom.

papa_salt Kille, 29 år

78 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 23:14
papa_salt Kille, 29 år

Citat från Ronni:


Vill bara åka till skåne nu. NU. Orkar inte vänta typ tre veckor till jag får träffa min babe. Vet inte hur jag ska klara av det.
Alltså, vad ska jag göra tills dess? Jag skulle kunna släppa allt för att bara få vara med honom.


Va med dina vänner så länge. Det får en att tänka på annat. Sen om du räknar hela din livstid så är inte 3 veckor nå länge ;)

Avada Tjej, 26 år

473 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 23:16
Avada Tjej, 26 år

Blir så lycklig av att umgås med Lukas, allt är så fint med honom. Allt är bra

IwantCookies 31 år

71 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 23:44
IwantCookies 31 år

Hon verkar inte riktigt förstå det, men hon gör mig gladare än vad någon person har gjort mig. Någonsin. Jag tycker verkligen att hon är helt otrolig, även fast hon trycker ned sig själv. Hon kan inte ändra min åsikt om henne, för hon ser inte vad jag ser, vilket är den fantastiska människa hon är.
Vill bara hålla om henne. Hon är så bra.

Taggar att vi halv om halv mot min vilja ska Zuma imorgon, lär bli kul och något att skratta åt.

FIFFIG Tjej, 31 år

1 246 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 00:13
FIFFIG Tjej, 31 år

Ibland är jag ensammast i världen. Behöver någon att prata hela natten med, när sömnen sviker, hmpf.

InHoc Kille, 33 år

107 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 00:17
InHoc Kille, 33 år

Att någon som man känt i 7-8 år helt plötsligt kommer på att hon bara gillat den personen hon trodde jag var, men inte den riktiga jag.
Det gjorde ganska ont faktiskt.

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 00:27
itsthemusic Tjej, 30 år

Hoppas på att han vill prata imorgon. Det har gått två, snart tre, dagar sedan sist. Nej, det är inte mycket men helvete vad jag saknar honom. Och imorgon är jag dessutom ensam, då kan det bli farligt.

Edit: Ska tydligen bli väldigt fint väder imorgon så om inget annat kanske jag kan bli brun iallafall...

sdfssuhe Tjej, 33 år

262 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 00:31
sdfssuhe Tjej, 33 år

så jävla sugen på selleri :/

XANARCHY Tjej, 26 år

4 893 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 00:34
XANARCHY Tjej, 26 år

i am the pepe meme lord

horskaft Tjej, 32 år

2 129 forumsinlägg

Skrivet:
11 juni 2015 kl. 00:37
horskaft Tjej, 32 år

åt en hel tårta själv idag
skulle vilja säga att det var en barntallrik-tårta
men nej, det var en vuxen tårta

internetattractive Tjej, 29 år

Hoffmaestro var sköna, så hopp i säng och jobba imorgon dårå..


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet