Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jamie_ 28 år

633 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 19:44
Jamie_ 28 år

Citat från Ekorremus:


Citat från JamieSXE:

Citat från Ekorremus:

Åh nu fattade jag att denna tråden var till för att prata om relationer! Haha liiiite efter...........

Vad trodde du den handlade om...?

Vet faktiskt inte, typ allt möjligt? Sånt man skrev i sin dagbok när man var 10 typ haha känner mig jättedum :(


haha ååh, ja alltså man får ju egentligen skriva om lite allt möjligt, eftersom det i förlängningen typ alltid kan kopplas till relationer. :)

Ponyo Tjej, 29 år

1 063 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 20:07
Ponyo Tjej, 29 år

Men snälla någon.. läs en bok för en gångs skull, ditt obildade fan.

Daybreak Kille, 34 år

898 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 20:37
Daybreak Kille, 34 år

Lagade en gudomlig burgare. Ibland tror jag nästan att det finns en gud, och att hen älskar mig.
Jobbat idag. Delar av dagen sög inte.
Börjar bli klar med kompletteringarna till mitt kandidatarbete.

10/10 would denna dag again!

Mik Tjej, 30 år

2 804 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 20:48
Mik Tjej, 30 år

Blir varm i hjärtat av hur fin min chef är :')

moonstruck Tjej, 29 år

3 556 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 20:49
moonstruck Tjej, 29 år

Vågar ej fråga om hen vill umgås imorgon för varför skulle hen vilja det haha.

Eldfluga Tjej, 31 år

2 040 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 20:55
Eldfluga Tjej, 31 år

Befinner mig i Amsterdam för första gången.
Fantastiska stad!
Skulle ha honom här så hade det varit fett grejt

SmashUP Kille, 28 år

2 080 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 21:18
SmashUP Kille, 28 år

hon e så jävla underbar, grtr

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 21:29
itsthemusic Tjej, 30 år

hahahahaha blev kanske liiiite för glad för att han äntligen kollade på min snap story......... Lägger inte ens ut för att få hans uppmärksamhet. Lol.

Experious Tjej, 28 år

2 457 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 21:37
Experious Tjej, 28 år

Hur kommer det sig att varjejävlagång jag faktiskt behöver äta en måltid för att kroppen behöver det, så ger du mig sån jävla ångest? (-: Aja du ligger ju inte precis bättre till nu iallafall

_cecilia Tjej, 29 år

628 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 21:42
_cecilia Tjej, 29 år

Varför det suger att inte bo i stan:
1. alla mina vänner bor i stan
2. alla mina vänner gör spontana, roliga saker utan mig för att jag inte bor i stan
3. jag kommer ständigt få höra historier om saker de gjort tillsammans och som jag inte var med om för att jag inte bor i stan

:))

SMARRE Tjej, 32 år

1 129 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 21:43
SMARRE Tjej, 32 år

Gått och mått lite halvdåligt i veckan pga han inte hört av sig, idag skrev han äntligen. Han skrev t.om. att han sakna mig. Åh låt mig känna lycka nu förfan!

IiIIy Tjej, 28 år

1 826 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 21:47
IiIIy Tjej, 28 år

vrf blev jag tillsammans m en gamer -.-

WalkinMunchies Kille, 32 år

637 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 21:48
WalkinMunchies Kille, 32 år

Skitdag, ge mig en bättre morgondag tack.

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 21:54
utan Kille, 31 år

faaaaaaaan jobbia problem alla har................can relate.......................the feels when problem...............................

Lenny Tjej, 31 år

2 666 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 22:24
Lenny Tjej, 31 år

Så jävla trött på all bullshit. Ska söka jobbet i Australien, får jag ett ja så tar jag det. Får jag det inte så fortsätter jag söka tills jag får något och kan dra härifrån.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet