Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Citat från Internetelitisten:
Hej hej hallå relationsdagboken.
Är ni också ledsna idag?
Yes, starta en klubb?
Varit och kollat på min bästa väns student, nu blir det studentmottagning och sedan mat och bio med honom.
allt har sugit idag förutom att jag pratade med mitt ex och min lillasyster
haha jag är ett jävla vrak
känns inte som ett förhållande ens
Många tjejer idag blir cucked without knowing it, deras pojkvänner bestämmer att de inte får skriva med eller träffa andra killar, men gör ett undantag för sig själva och ligger egentligen med andra tjejer bakom deras gfs rygg. Det är då flickvännen slutar som en cuckquean! Watch out or a badboy will cuck you. Cuck cuck cuck!
Men pallaaaaaaaaa
Turnt och väntar på att se Hoffmaestro, känns som om det blir en helt okej kväll.
Du är helt underbar. Ingen kan mäta sig med dig, mr. Rabbit<3
Sitter hos honom och väntar på att han ska komma hem från sin kompis så att vi kan prata om vi ska göra slut eller inte :) Känns bra. (not)
Eternal Cuckoldry Of The Spotless Mind
Ska träffa coolingen om 45 min, är så sjukt peppad. Omg.
Also bion var meh.
Blir ledsen av att se honom glad hah.
Åh nu fattade jag att denna tråden var till för att prata om relationer! Haha liiiite efter...........
Citat från JamieSXE:
Citat från Ekorremus:
Åh nu fattade jag att denna tråden var till för att prata om relationer! Haha liiiite efter...........
Vad trodde du den handlade om...?
Vet faktiskt inte, typ allt möjligt? Sånt man skrev i sin dagbok när man var 10 typ haha känner mig jättedum :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet