Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jamie_ 28 år

633 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 03:34
Jamie_ 28 år

Undrar hur mycket mina grannar uppskattar att jag spelar munspel klockan 3:30 på natten? Antagligen lika mycket som jag uppskattar att de festar fram till 2.

Vallis123 Tjej, 28 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 03:50
Vallis123 Tjej, 28 år

Sista.Uppgiften.Kvar.Orkar.Inte.Vill.Inte.

Lenny Tjej, 31 år

2 666 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 10:20
Lenny Tjej, 31 år

Citat från johnson:


Undrar hur jag skrämmer iväg folk; vad det är jag gör för fel liksom. Tur ändå att jag har blivit såpass ickeberoende av umgänge och har en nära vän som alltid finns där för mig. Skulle vilja fråga vad jag gör fel men alla vet ju hur det går när man försöker jaga någon man redan skrämt upp. Kvällsfunderingar som leder nowhere är min grej.

^

Evel 31 år

679 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 11:17
Evel 31 år

Vill återuppta kontakten med en fin person men vågar/vet inte hur
://///

TomBones Kille, 32 år

2 710 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 11:22
TomBones Kille, 32 år

Citat från beskt:


Om han inte tar bort sin Badoo snart så kan han dra åt helvete!

^

antianti Tjej, 34 år

627 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 11:43
antianti Tjej, 34 år

Citat från Evel:


Vill återuppta kontakten med en fin person men vågar/vet inte hur
://///


^ Förstår inte det här. Låter den brända bron vara bränd.

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 12:47
itsthemusic Tjej, 30 år

Tror det blir skit idag. Fan fan fan, jag vet inte ens vad jag kan göra åt saken...

coreylala Kille, 37 år

304 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 13:37
coreylala Kille, 37 år

Att en dröm kan dra ner en så långt.

Vad har du gjort?

Nidalee Tjej, 32 år

18 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 14:35
Nidalee Tjej, 32 år

Att gå ifrån att allt är som att sväva på moln till att bara vilja försvinna på typ 5min... Varför gör han såhär? Allt var så perfekt och allt fungerade så bra... och nu slänger han ur sig att det gått för fort.. Känner bara för att skita i allt just nu.. Så... vad gör man när det inte finns någon att prata med och man inte har ork till något bara på grund utav ett meddelande?..

Vallis123 Tjej, 28 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 15:56
Vallis123 Tjej, 28 år

Jag för en timme sen: "kommer om 20 min!"

gemigfrid Tjej, 31 år

1 869 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 16:05
gemigfrid Tjej, 31 år

:( jag gillar en tjej men hon bara skrattar

LuvBunny Tjej, 29 år

4 848 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 16:20
LuvBunny Tjej, 29 år

Ett år kvar. Ska behöva stå ut med henne i ett år till, skjut mig plz.

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 16:35
Liffan Kille, 35 år

Vad spelar det för jävla roll egentligen, 10:e juni, 10:e augusti, 10:e Januari. Alla dagar är exakt likadana ändå, samma tråkiga värdelösa dag som utspelar sig i repetition. Meningslös existens.

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 16:59
Liffan Kille, 35 år

lol, mina föräldrar och andra medelåldersmänniskor har mer sex än jag någonsin kunnat drömma om och de är 50+ bast, mina vänner likaså, t.o.m. pensionärer och mentalt nedsatta får mer action än mig, eller mina husdjur som t.o.m. är kastrerade får till det ibland, nu återstår bara något år innan min 12-åriga lillasyrra penetreras av någon moppedouche och sedan börjar ha sex frekvent. Spyr.

Internetelitisten 33 år

1 915 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 17:07

Hej hej hallå relationsdagboken.

Är ni också ledsna idag?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet