Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
internetattractive Tjej, 29 år

Pojkvännens student imorgon och jag ska bli så jävla shitfaced. : ^ D

Ove 27 år

905 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 23:02
Ove 27 år

Hahahahhahahahhahah.
Nej.
Låt det inte bli sommar.
Hjälp.

Ponyo Tjej, 29 år

1 063 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 23:17
Ponyo Tjej, 29 år

brända tuttar och en röd panna

FIFFIG Tjej, 31 år

1 246 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 23:17
FIFFIG Tjej, 31 år

Ångesten strålar genom kroppen, begravningen sker redan på tisdag. Hur förväntas vi klara säga hejdå efter bara tre veckor?
Älskade vän, lova att du är där då, vi behöver din närvaro för att orka.
Jag är rädd, kom hem igen.

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 23:19
itsthemusic Tjej, 30 år

''Det har inget med dig att göra'', mhm säkert... Antingen mår du dåligt över något och då vill jag finnas där för dig, jag bryr mig om dig mer än något annat... Eller så vill du bara ha mer tid att lägga fokus på andra brudar. So... Fuck.

Yak Kille, 39 år

1 610 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 23:21
Yak Kille, 39 år

Haha, varför drömde jag om att jag sade förlåt till dig?! Du om någon ska be mig om ursäkt. Som om vi någonsin ens kommer prata igen, för jag var värd lika mycket som en piss i Mississippi.

Skorpan Kille, 32 år

9 518 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 23:24
Skorpan Kille, 32 år

Hon är dock lite för fin, känns nästan skumt..?
Vad ska jag göra när hon tröttnar?
Alla i framtiden kommer ju vara som att byta ner sig, misär.

sdfssuhe Tjej, 33 år

262 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 23:26
sdfssuhe Tjej, 33 år

JAAAAAAG GÅÅÅÅÅÅR OCH FISSSKAAR
NA NA NA
OCH TAR EN TYYYYYYYYYST MINUT

sådär hoppas den sitter i era hjärnor nu era svaga mediavåldtagna as

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 23:34
Invoker Kille, 31 år

Hon är för bra för mig.
Förtjänar henne inte, ugh. Känns som om jag stör, borde försvinna.

setsail Tjej, 29 år

1 526 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 00:36
setsail Tjej, 29 år

Spenderat lite kvalitetstid med min ena bror idag som sover här inatt, kollat tv och rökt vaniljciggariller. Imorgon åker han in på behandlingshem igen i 3 månader.

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 00:53
itsthemusic Tjej, 30 år

Tur att jag är så jävla trött, då kan jag förhoppningsvis somna fort så jag slipper gråta pga så jävla ledsen.
Hoppas det blir en bra dag.

VELVET Tjej, 30 år

2 170 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 01:23
VELVET Tjej, 30 år

Helt sjukt ändå hur vi kan sitta här flera år senare och prata om samma ämnen som förut, men ha helt nya åsikter och perspektiv på saker och ting.

Det glädjer mig verkligen.

deft 31 år

3 611 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 01:25
deft 31 år

prata med mig pls /:

KOMPLICERAD Tjej, 31 år

2 813 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 01:29
KOMPLICERAD Tjej, 31 år

Undrar hur jag skrämmer iväg folk; vad det är jag gör för fel liksom. Tur ändå att jag har blivit såpass ickeberoende av umgänge och har en nära vän som alltid finns där för mig. Skulle vilja fråga vad jag gör fel men alla vet ju hur det går när man försöker jaga någon man redan skrämt upp. Kvällsfunderingar som leder nowhere är min grej.

beskt Tjej, 30 år

317 forumsinlägg

Skrivet:
10 juni 2015 kl. 03:18
beskt Tjej, 30 år

Om han inte tar bort sin Badoo snart så kan han dra åt helvete!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet