Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Citat från bildhavet:
snälla skriv jag är så jävla rädd
^ :/
Oh well, fick en jättefin ny bikini idag och en mysig tröja. Försöker tänka på annat under tiden men fan.
Har så fittigt ont i halsen </3
Hur svårt ska det vara och hitta en individ som faktiskt står ut med en och inte bara klagar på att man är instängd i sig själv.
Hehe varför ska det ta så lång tid för nagellack att torka???? Ja okej, jag har Seche Vite lacket men då stannar bara lacket i typ 3-4 dagar, när jag kör utan så stannar det i typ en vecka...
I-landsproblem.
Edit: känns som att han totalt ignorerar mig. ''Vill bara vara ifred, har inget med dig att göra''... Säg bara som det är istället.
Älskar att så fort vår kompis lämnade rummet började vi råhångla tills vi hörde vår kompis komma tillbaka. Det var kul, hihi.
så himla förstöööörd
love life
Få inte panik, Josefin. Det blir säkert bra snart.
Haha idag kollade jag mig i spegeln och insåg att jag inte är sådär "jag är smal fast tycker jag är tjock"-tjock utan riktigt rejält fet.
Imorgon blir det gym igen. Måste ta tag i mig själv.
Jag sa att jag saknade honom, han sa att han inte saknade mig för han känner sig avstängd från sina feels :-)
Jag hatar hans medicin, även fast jag vill att han ska ta den så han ej mår så jävla dåligt. Bipolär är bajs.
Skjut mig. Jag är sämst, kan aldrig hålla käften om vad jag känner.
Orkar inte. Vill bara bli så jävla full så jag vet inte så jag kan vara glad en stund iallafall.
"TVÅ ÅR KVAR, SHALALALALA!" jadu, skrattar bäst som skrattar sist. Jag vet i alla fall vad jag kommer att göra i augusti. :) såatteh...
ARBETSLÖS, SHALALALALA! på dig:))
Senaste avsnittet av GoT, HOLY MOLY
När man gått och lagt sig och inser att man är så jävla kissnödig att man nästan sprängs. Näe asså.
tycker om honom så mycket men han är så jävla oklar
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet