Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Sitter ute i 30min = Röd som en tomat.
Fun.
Fool me once, shame on you. Fool me twice,shame on me. Det blir en till sån sommar alltså. VARFÖR var du tvungen att sabba det IGEN? Aja, nu är du singel och kan göra vad du vill. På köpet förlorar du mig, våra minnen och hela min familj som jag vet att du älskar. Hoppas det var värt för lite snedfyllor och uppmärksamhet från brudar.
Du ska fan kyssa mina tår och vifta med rosor, choklad och presentkort från Sephora om du ens ska kunna gottgöra HÄLFTEN av den skit du fått mig att gå igenom. Men något säger mig faktiskt att du inte ens vill vara med mig längre. Då hade det ju inte blivit såhär.
Fuck this. Jag har iallafall ett jobb och så jädrans fina vänner. Om du väljer att gå en annan väg än mig nu, så är det upp till dig.
Började må dåligt igen så fort hen lämnat av mig haha usch.
Har värsta finnen/såret på hakan och folk lär ta massa kort i helgen, jag har tonårsproblem :)
Jag saknar honom så mycket att det gör ont.
Blir tydligen inte att gå ut imorgon, dissareeee.
Såg ju fram emot det vafan.
Hon gillar mig inte.
Jag duger inte.
Kommer aldrig duga, varför inbillar jag mig det ens ifrån början.
Hon gillade mig aldrig, hon visade sig vara fruktansvärd. Hon skaffade sedan en mobbare till pojkvän för hon gillar att ligga med våldsamma patriarkatförespråkare. Hon var alltid en hycklare...
Vill skaffa vapenlicens så jag kan skjuta huvudet av mig.
Möblerat om lägenheten, lagt ny gräsmatta och snart rullar skattepengarna in och då blir det PS4! ^^
Life's good!
Jag förstår inte varför...
Jag saknar dig som fan och jag hoppas verkligen vi kan prata snart igen.
Fått pussar av honom varje dag i typ en vecka och det känns så jävla bra. Typ ledsen över att inte kunna träffa honom i helgen bc DH ashdbdljdj. Han är så fin ju.
snälla skriv jag är så jävla rädd
ALLTSÅ!!! ÅÅÅH VA DRYGT!!
Jag, två systrar och våran kusin skulle åka å handla mat och sedan tanka en dunk diesel, vilket tar ca 20-30 min max, med dessa tre personer så tog allt detta 1 tim + att dom gick in i en sminkaffär i 30 min + blomsteraffär i 1 tim.. Alltså hur kan man inte välja vilka fyra blommor man ska ha på en fucking timme? LESS!!
Jag gillar att dricka kaffe ensam, och läsa ensam
Jag gillar att åka buss ensam, och gå hem ensam.
Det ger mig tid att tänka, och låta mina tankar gå fria.
Jag gillar att äta ensam, och lyssna på musik ensam.
Men när jag ser en förälder med sitt barn;
En tjej med sin partner
Eller en person som skrattar med sin bästa vän
Så inser jag att även fast jag älskar att vara ensam....
Så tycker jag inte om att vara ensam.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet