Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
DROS Tjej, 32 år

3 523 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 13:54
DROS Tjej, 32 år

Sitter ute i 30min = Röd som en tomat.
Fun.

Experious Tjej, 28 år

2 457 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 14:05
Experious Tjej, 28 år

Fool me once, shame on you. Fool me twice,shame on me. Det blir en till sån sommar alltså. VARFÖR var du tvungen att sabba det IGEN? Aja, nu är du singel och kan göra vad du vill. På köpet förlorar du mig, våra minnen och hela min familj som jag vet att du älskar. Hoppas det var värt för lite snedfyllor och uppmärksamhet från brudar.

Du ska fan kyssa mina tår och vifta med rosor, choklad och presentkort från Sephora om du ens ska kunna gottgöra HÄLFTEN av den skit du fått mig att gå igenom. Men något säger mig faktiskt att du inte ens vill vara med mig längre. Då hade det ju inte blivit såhär.

Fuck this. Jag har iallafall ett jobb och så jädrans fina vänner. Om du väljer att gå en annan väg än mig nu, så är det upp till dig.

moonstruck Tjej, 29 år

3 556 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 14:17
moonstruck Tjej, 29 år

Började må dåligt igen så fort hen lämnat av mig haha usch.

Avada Tjej, 26 år

473 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 15:33
Avada Tjej, 26 år

Har värsta finnen/såret på hakan och folk lär ta massa kort i helgen, jag har tonårsproblem :)

Anachronism 30 år

1 250 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 16:00
Anachronism 30 år

Jag saknar honom så mycket att det gör ont.

setsail Tjej, 29 år

1 526 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 16:41
setsail Tjej, 29 år

Blir tydligen inte att gå ut imorgon, dissareeee.
Såg ju fram emot det vafan.

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 17:00
Invoker Kille, 31 år

Hon gillar mig inte.
Jag duger inte.
Kommer aldrig duga, varför inbillar jag mig det ens ifrån början.

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 17:01
Liffan Kille, 35 år

Hon gillade mig aldrig, hon visade sig vara fruktansvärd. Hon skaffade sedan en mobbare till pojkvän för hon gillar att ligga med våldsamma patriarkatförespråkare. Hon var alltid en hycklare...

nowhere Tjej, 29 år

1 439 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 17:05
nowhere Tjej, 29 år

Vill skaffa vapenlicens så jag kan skjuta huvudet av mig.

Powerglove Kille, 40 år

1 182 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 17:08
Powerglove Kille, 40 år

Möblerat om lägenheten, lagt ny gräsmatta och snart rullar skattepengarna in och då blir det PS4! ^^

Life's good!

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 17:09
itsthemusic Tjej, 30 år

Jag förstår inte varför...
Jag saknar dig som fan och jag hoppas verkligen vi kan prata snart igen.

imperial Tjej, 28 år

582 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 17:20
imperial Tjej, 28 år

Fått pussar av honom varje dag i typ en vecka och det känns så jävla bra. Typ ledsen över att inte kunna träffa honom i helgen bc DH ashdbdljdj. Han är så fin ju.

bildhavet 28 år

3 128 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 17:23
bildhavet 28 år

snälla skriv jag är så jävla rädd

The_Wizard_Of_Oz Kille, 33 år

ALLTSÅ!!! ÅÅÅH VA DRYGT!!
Jag, två systrar och våran kusin skulle åka å handla mat och sedan tanka en dunk diesel, vilket tar ca 20-30 min max, med dessa tre personer så tog allt detta 1 tim + att dom gick in i en sminkaffär i 30 min + blomsteraffär i 1 tim.. Alltså hur kan man inte välja vilka fyra blommor man ska ha på en fucking timme? LESS!!

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2015 kl. 18:13
Shulk 35 år

Jag gillar att dricka kaffe ensam, och läsa ensam

Jag gillar att åka buss ensam, och gå hem ensam.

Det ger mig tid att tänka, och låta mina tankar gå fria.

Jag gillar att äta ensam, och lyssna på musik ensam.

Men när jag ser en förälder med sitt barn;
En tjej med sin partner
Eller en person som skrattar med sin bästa vän

Så inser jag att även fast jag älskar att vara ensam....

Så tycker jag inte om att vara ensam.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet