Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Vill tillbaka till igår när vi låg och myste och kollade på film.
Jaaag är rätt så nöjd. Det är allt.
Saknar Sverige, ångrar mitt val lite.
ska på jobbintervju i grupp senare idag. gillar inte att prata inför folk omgomgomgomg
Miffo
Vaknade gråtandes för att jag blev nekad medlemskap i en sekt
haha
förövrigt så verkar ju ALS stämma in fruktansvärt bra på mig
men känns kanske inte astagg att dö av förlamning och andningsstillestånd
~ carpe diem ~
Måste köra racerfart i skolan idag och imorgon, två trosor och ett linne ska in och jag är så jävla seg vad gör jag ens här inne på ec när jag borde sy.
Självdisciplin heter det.
Jag måste fixa något, ganska extremt, men jag har ingen aning alls om hur jag ska göra det
Betygen skickades in till högskolorna idag, känns bra.
Glömde mina hörapparater hemma, så nu kommer jag sitta på en restaurang och luncha halvdöv?? Taggad.
åt en massa broccoli och direkt efter började tungan bränna och kittlas så jag fick för mig att jag blivit allergisk och skulle dö.
smällde i mig massa antihistamin och sekunden efter kändes det plötsligt mycket bättre igen.
hahaha orkar inte med mig själv ibland
Fuck this, fuck that. Fuck allt, jag är så jävla färdig med allt. Hej då
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet