Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
*insert every svordom in the svenska språket here*
Godnatt och må jag aldrig vakna igen.
Längtar till semestern, lifes good
VeganS Destroyed The WORLD
nä jag är så jävla ledsen
E lost d e soft.
Har f1 bra granne.
Tror detta är glädje.
:-)
Längtar tills på onsdag, ska på onsdagsklubben och partaja livet ur mig igen.
Det var på något sätt lättande och ganska skönt att få veta att det är något jag borde göra bättre som flickvän, något jag inte gjort så bra hittills. Det betyder att jag kan bli bättre, och att jag har chansen att göra vår redan fantastiska relation bättre. Jag gillar det.
Har sån otrolig social abstinens efter att ha umgåtts med människor 24 timmar om dygnet i två dagar och nu bara sitter jag ensam på rummet. Vad gör jag med mitt liv egentligen?
Pallar inte jobba, vill supa med ju...
älskar fan ec-folk ibland, någon fixade en månad netflix åt mig utan att ens känna mig?
Behöver känna mig behövd, fuck den känslan.
Jag vill ha grönsakspizza och surabjörnar och skinny latte och massa onödig skit och gos och sällskap och stjärnor och sena sommarkvällar utan problem eller äckliga tankar. TACK!
Can't sleep man. Positivt. Jesus_christ_believer följde mig nyss på instagram.
skadade mig själv igen............stabilt. var någon månad sen sist, varit kaos lately
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
