Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Mitt internet är slut och jag tvingas åka in till centralen för att de enda vänner jag har är på nätet och jag har wifi där":)"
Mår så jävla dåligt av detta... Är så himla ledsen. Jag försöker tänka på annat och slå bort det tills det blir bra igen, men det ligger och bubblar på insidan och jag kan inte göra något...
Jag hoppas det går över fort. Jag vill ju ha en bra sommar, jag vill må bra. Jag vill att du ska vara en del av den.
Citat från JamieSXE:
Citat från itsthemusic:
La fram förslaget att vi kunde åka till Liseberg på min 20-årsdag. Verkade som att det inte var en dum idé, det kanske blir en bra dag ändå!
Visst fyller du i Juli? c: Kommer nämligen antagligen vara rätt mycket i GBG under Juli hehe
Ja, fyller år den 10:e, hade varit fett om vi kunde ses! :D
ni vet när musik är så bra så man inte vet vart man ska ta vägen
alltså seriöst
jag orkar inte
och jag hatar att jag inte fick säga hejdå till honom
ensam och obehövd
dricker sourz för att somna (ps cpgott)
har up imorgon och vill gråta
har annan skit på onsdag och vill gråta
efter det så ska jag fan segla, mata båt fulla snoken
och sen äntligen få bli mig själv igenom
må bra för en stund
heh:))))))))))
7dagar på doxyferm,fml...
Det här suger. Vill kramas men jag känner ingen här. Knivsta suger röv. Uppsala suger röv. Hemmet suger röv.
holy shit döda mig nu, nu har jag fuckat upp allting igen
behöver honom verkligen just nu
Jag kan inte minnas senaste gången jag såg fram emot sommarlovet.
Jag hoppas detta blir en bra sommar. Får börja planera min födelsedag, kan bli rätt bra ändå kanske.
Fast det enda som är viktigt är att du är en del av den. Den här väntan och saknaden är så jävla dödlig.
för i helvete
sexuellt frustrerad
DÖD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet