Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Hon är ganska underbar, ja.
saknar någon att kunna kramas o pussas med tbh
Legat i sängen/soffan hela dagen
Sjukanmälde mig
Värdelös
Lite krav måste man ha, man kan ju inte ligga med vad som helst
tjock, ful, misslyckad
mm d jag
Jag saknar folk att spela Dota med
Hjälp
Det är värdelöst internet här.
Så det ända jag kan spela är Binding of Isaac.
Vill spela Borderlands 2.
Men sen så har jag ingen att spela med. Gråt med mig.
Haha jag är så himla lycklig, glädjen rusar i mig och det finns absolut inget negativt i mitt liv. LOVE LIFE! :)
för första gången på ett år åker jag "hem" på onsdag
jag har så mycket förväntningar på inte minst människorna där utan också mig själv
ska krama alla så otroligt hårt
Kärleken och lusten att sprida lycka och glädje exploderar inom mig. Hur ska jag kunna hålla inne all överflödig kärlek, utan att det blir överväldigande?
Om exakt 18 dagar ska han säga någonting viktigt till mig som han verkligen menar. Jag tror fan att han tänker confessa.
Jag är fan asglad.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet