Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
skriv med migggggg dååååååå åh fuck u du är rövsnygg
Att jag var på fest med de människorna är fan lite obegripligt.
Jag hatar när det är såhär. Usch, hoppas det går över fort...
Hade en mössa på mig nyss. Nu har jag den inte på mig längre. Hittar den inte i min säng. Saknar min mösa.
Usch vad hemskt.
Jag hittade en påse naturgodis jag glömt av att jag köpt, kvällen är räddad.
Citat från makebelieveland:
Citat från Pudge:
Måste gå vidare.
Måste gå vidare.
Måste gå vidare.
Måste gå vidare.
Måste gå vidare.
Måste gå vidare.
Use blinkdagger.
i wish
att det ska vara så jävla jobbigt att sakna någon
Jag känner att jag måste flytta härifrån men kan ej because student utan vidare imponerande inkomst
När man har ett riktigt allvarligt bråk och pojkvännen sitter och spelar fucking counter strike. Ehr, jag menade, exet. Ska kasta ringen åt helvete imorgon.
Helvete. Ska inte ha någon fest, ska inte fira min födelsedag och ska inte göra något alls den här sommare. Lika bra att hag bara försvinner helt, du hatar mig ändå ju så har inget kvar här att göra.
Hej då I guess
Hen är alldeles för bra för mig. Vågar ej lita på att hen på riktigt kan tycka så om mig.
Borde sluta hoppas på att han hör av sig imorgon och är glad igen. Men man får väl drömma, right?
Tur jag kommer bli lite distraherad iallafall. Ska ha det mysigt med mamma på Väla.
jag är fet
och äcklig
och mår skit
och jag vet inte vad jag ska göra
det är skit som det är nu men alternativet är mycket värre
Den där artikeln är så fel.
Så skev.
Jävla. Fucking. Människor.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet