Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 20:22
Shulk 35 år

En person som försökte dränka sig själv igår, och nu fick jag även reda på att en polare har begått självmord också.

Life is shit

CrankyPetter Tjej, 30 år

70 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 20:41
CrankyPetter Tjej, 30 år

Varför hoppades jag ändå på ett svar från honom, när jag aldrig var värd ett svar när vi hade kontakt. Oh well.

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 20:58
itsthemusic Tjej, 30 år

men fan bara skriv då så det slipper vara såhär. blir så jävla ledsen. önskar det vore lika lätt för mig som det är för dig.

Eldfluga Tjej, 31 år

2 040 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 21:00
Eldfluga Tjej, 31 år

Absurt hur jag funkar.
Kunde inte dra till gymmet idag så nu har jag kroppsångest trots att jag ändå försökte träna lite hemma..
Kan jag bara get my shit together.
Pls tell me i look good

DROS Tjej, 32 år

3 523 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 21:28
DROS Tjej, 32 år

25-30k i månaden för "privat kontorsarbete" och om jag var intresserad skulle jag adda hans snap. Yeah right. Orkar inte haha.

Har förövrigt den bästa pojkvännen, det ni!

internetattractive Tjej, 29 år

Jobb imorgon, känner mig så jävla off.

Zac Kille, 36 år

9 478 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 21:36
Zac Kille, 36 år

Jävlar vad mörk den här tråden har varit ett tag. Eldfluga, du är jävligt snygg, tyst nu.

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 21:36
itsthemusic Tjej, 30 år

Den där känslan som slår i hela kroppen när han skriver ''vill bara inte prata :)''.
Känner mig så jävla oönskad och jobbig och i vägen. Även fast du påstår att det är för att du bara vill vara lite i fred.
Jag blir alltid så jävla rädd att du ska lämna mig, ersätta mig. I hate myself.

Edit: Så jävla svårt från att hålla mig att skriva saker som ''ah men du får skriva när du vill prata'' och en massa sånt... Jaaaa Josefin du kommer få meddelande sen när han vill prata igen. Det stör mig så himla mycket att jag inte vet NÄR. Helst typ imorgon men ah. Whatever. Lugna dig.

bildhavet 28 år

3 128 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 21:47
bildhavet 28 år

varför i helvete känns det inte ens lite bra?

pixkungen Tjej, 30 år

1 920 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 21:50
pixkungen Tjej, 30 år

Kuken vad det suger att vara hemma. Vill sitta vid eldstaden och dricka vin

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 21:57
DinGud Kille, 33 år

Skulle se svanprinsessan men så var den inte kvar på datorn. ;_____;

IiIIy Tjej, 28 år

1 826 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 22:11
IiIIy Tjej, 28 år

jag vill ha uppmärksamhet!!!!!!!

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 22:13
Wikileaks Kille, 33 år

Jag vill ta bort smärtan.

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 22:41
Invoker Kille, 31 år

Måste gå vidare.
Måste gå vidare.
Måste gå vidare.
Måste gå vidare.
Måste gå vidare.
Måste gå vidare.

makebelieveland Tjej, 33 år

78 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 22:54
makebelieveland Tjej, 33 år

Citat från Pudge:


Måste gå vidare.
Måste gå vidare.
Måste gå vidare.
Måste gå vidare.
Måste gå vidare.
Måste gå vidare.


Use blinkdagger.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet