Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Vill ju bara åka till honom och lämna allt för en stund.
Helvete.
Jag vill ju att han ska visa mig livet för jag är fan beredd på att göra allt bara han är vid min sida.
Denna ensamheten kan ta sig. :---)
Citat från C20H25N3O:
Kan inte bestämma mig om jag ska raka av håret eller inte. Shiet
Nej det ska du inte skärp dig sånt trams STAP IT U
TLC och pizza, jag menar söndagar....aint nobody got time for that.
Hundra till såna här kvällar och jag är snart över dig
Citat från LooKaLikes:
Citat från C20H25N3O:
Kan inte bestämma mig om jag ska raka av håret eller inte. Shiet
Nej det ska du inte skärp dig sånt trams STAP IT U
SHHH, SKA HAN VISST
Jag vill aldrig släppa dig för jag älskar dig mer än något annat, men fan vad du inte förtjänar det...
fett nice att vakna efter man drömt att man mördat någon :)
Känner mig såååå fäärdiiiiig
Så vart är du, börjar bli orolig
Hejdå igen EC. Kommer tillbaka när en är tillräckligt psykiskt stabil och när en slutat älska henne. Peace.
Varför kan saker inte bara vara braaaaa???????
Varför börjar jag bli kär i henne.. Jag vet att hon bara ser mig som en vän men fan..
Blir lika besviken varje gång.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet