Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Ju längre tid som går desto värre blir tankarna.
kan ångesten lämna mig ifred nån gång lr
hahaha jag drömde om att jag gosade med en papegoja i natt :'(
nu vill jag ha en fågel, helst en såndär liten söt uggla
åååh livet
behöver verkligen få dra till gymmet för att bli av med ångesten och kunna plugga men så har knäna fuckat så jag inte ens vågar gå de typ 500m till gymmet cuz det är asfalt.. fan.
Tänker inte gå upp, no way
Blev utbjuden att följa på farm med en snygg kille idag haha åhhh PUSS på livet!
Försöker undvika att tänka på alla vänner jag aldrig kommer att träffa igen. Fyfan för detta, kommer sakna er så jävla mycket.
Sämstsämstsämst.
Fortfarande asförkyld :--)
but idgaf 'bout that för idag är det <3pole dance<3 och fotbollsträning!!!
snoret, släng dig i väggen, du ska ej få stoppa mig från att träna
Just nu så känns det som att alla "vänner" man någonsin hade i Stockholm sitter och snackar skit om en, just nu i skrivande stund.
Vet dock inte om jag kunde bryr mig mindre.
Vill tillbaka men samtidigt så har jag ingenstans öht som jag kan bo eller ta vägen om jag skulle flytta tillbaka nu idag eller om en månad.
Vill hälsa på samtidigt som jag inte vill.
Vill ta emot besökare men vet inte ens om någon saknar mig.
Känner mig så likgiltig och avstängd.
Känner ju ingen här. Den här sommaren skulle vara så jävla rolig, Och nu sitter jag här på mitt rum rastlös utan något att göra.
Ska aldrig någonsin igen låna ut pengar/kläder/något överhuvudtaget till någon
Arg & irriterad.
vill dö-
Vill typ hem men är inte säker på vart det är.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet