Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 12:27
itsthemusic Tjej, 30 år

Ju längre tid som går desto värre blir tankarna.

maze Tjej, 24 år

943 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 12:30
maze Tjej, 24 år

kan ångesten lämna mig ifred nån gång lr

VELVET Tjej, 30 år

2 170 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 12:39
VELVET Tjej, 30 år

hahaha jag drömde om att jag gosade med en papegoja i natt :'(
nu vill jag ha en fågel, helst en såndär liten söt uggla
åååh livet

Eldfluga Tjej, 31 år

2 040 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 12:40
Eldfluga Tjej, 31 år

behöver verkligen få dra till gymmet för att bli av med ångesten och kunna plugga men så har knäna fuckat så jag inte ens vågar gå de typ 500m till gymmet cuz det är asfalt.. fan.

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 13:13
Invoker Kille, 31 år

Tänker inte gå upp, no way

KOMPLICERAD Tjej, 31 år

2 813 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 13:15
KOMPLICERAD Tjej, 31 år

Blev utbjuden att följa på farm med en snygg kille idag haha åhhh PUSS på livet!

Mik Tjej, 30 år

2 804 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 13:38
Mik Tjej, 30 år

Försöker undvika att tänka på alla vänner jag aldrig kommer att träffa igen. Fyfan för detta, kommer sakna er så jävla mycket.

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 13:51
itsthemusic Tjej, 30 år

Sämstsämstsämst.

AIDE Tjej, 33 år

10 445 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 14:01
AIDE Tjej, 33 år

Fortfarande asförkyld :--)
but idgaf 'bout that för idag är det <3pole dance<3 och fotbollsträning!!!

snoret, släng dig i väggen, du ska ej få stoppa mig från att träna

alisma 28 år

2 306 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 14:03
alisma 28 år

Just nu så känns det som att alla "vänner" man någonsin hade i Stockholm sitter och snackar skit om en, just nu i skrivande stund.
Vet dock inte om jag kunde bryr mig mindre.
Vill tillbaka men samtidigt så har jag ingenstans öht som jag kan bo eller ta vägen om jag skulle flytta tillbaka nu idag eller om en månad.
Vill hälsa på samtidigt som jag inte vill.
Vill ta emot besökare men vet inte ens om någon saknar mig.

Känner mig så likgiltig och avstängd.

Känner ju ingen här. Den här sommaren skulle vara så jävla rolig, Och nu sitter jag här på mitt rum rastlös utan något att göra.

Vallis123 Tjej, 28 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 14:23
Vallis123 Tjej, 28 år

Ska aldrig någonsin igen låna ut pengar/kläder/något överhuvudtaget till någon

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 15:30
itsthemusic Tjej, 30 år

Arg & irriterad.

Tunnelbana 34 år

7 570 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 15:30
Tunnelbana 34 år

vill dö-

Khalid Tjej, 32 år

2 811 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 15:31
Khalid Tjej, 32 år

Vill typ hem men är inte säker på vart det är.

Maestro Kille, 32 år

711 forumsinlägg

Skrivet:
7 juni 2015 kl. 15:59
Maestro Kille, 32 år

Citat från itsthemusic:


Sämstsämstsämst.

This


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet