Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Sämsta jävla dagen och kvällen på länge och ändå så känns det som att detta bara är början.
jag är så jävla äckliiiiiiiig vill ej existera i denna kropp
Det är la bara och slita av dem
så en av mina enda vänner slutade precis följa mig på instagram.
hör själv hur fånigt det låter, men asså jag är så jävla ensam.
Är så jävla trött, ändå kan jag inte somna.
Började lära mig spela munspel för en timme sen. Nu kan jag tre låtar. Behöver skaffa ett liv.
Ja, jag hatar när du är packad. Skillnaden på oss två är att du inte litar på andra killar medans jag inte litar på dig. Hoppas du är bakis som fan imorgon...
jag har inte varit såhär lycklig på länge.
Legat i sängen och försökt sova sen halv 3 inatt. Inte lyckats få mig en enda minut sömn trots att jag var svintrött och hade tagit en insomningstablett.. Underbart, really.
Min kompis ligger på madrassen på golvet o sover och jag kan inte somna om igen. Vadfuck gör man.
Han hörde av sig, han öppnade upp sig för mig, jag öppnade upp mig för honom, vi hade en ganska djup konversation, jag kände mig speciell, jag somnade med ett leende på läpparna.
Har drömt att jag dör varje natt denna veckan, det börjar bli lite uttjatat
Min kompis blev pappa idag!! Är så glad
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet