Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Blandade till mig lite lean B))
Känner mig fräsig nu.
Jag blir depp av att läsa den här tråden, så depp att jag går och lägger mig. :'<
nu nu nu, snälla
Haft en jättetrevlig kväll, behövde detta.
Sov med mig<3
Älskling kommer hit imorgon och är med på min student. Det suger att han måste åka hem igen på studentkvällen pga skola, men han kommer ändå hit och vi får ändå en natt tillsammans. Känner mig alltid så lyckligt lottad med honom.
detta går käpprätt åt helvete och jag vill inte deeeeeeeet
Vill in på sjukhuset...
Drack tre cider efter att ha tagit en Ipren flera dagar i sträck och sen började jag nojja upp mig om andningsdeppression trots att jag vet att sannolikheten är liten, så varje gång jag håller på att somna får jag typ panik över att jag ska sluta andas och vaknar med ett ryck.
haha åhh min hjärna alltså
Citat från Witchcraft:
Drack tre cider efter att ha tagit en Ipren flera dagar i sträck och sen började jag nojja upp mig om andningsdeppression trots att jag vet att sannolikheten är liten, så varje gång jag håller på att somna får jag typ panik över att jag ska sluta andas och vaknar med ett ryck.
haha åhh min hjärna alltså
Det är nog ganska extremt lugnt.
^ Haha jaa jag vet ju det egentligen, det är bara hjärnan som spökar
dygnsrytm 300% fuckad :) help
ur not alone Kim :/
vill droppa syra så hårt
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet