Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
NYTT HANNIBAL?!?!?!? OMG
Citat från Skorpan:
NYTT HANNIBAL?!?!?!? OMG
KOLLADE FÖREGÅENDE SIDA O BA
"näää season 3 kmr väl i oktober"
SÅ BA NÄ DET LIGGER UTE NU OMMGMOG
http://www.couchtuner.eu/2015/06/hannibal-season-3-episode-1-antipasto/
nya ec är..... fult
Idag ska jag bli vacker i långklänning och långa fransar, eller ja, försöka.
pizzadegen var tjock och jag är jättearg
det är varmt och fuktigt ute.
jag gillar min halsduk
Fan vad ytiga ni är som säger att ec är ful.
Min crush försökte kyssa mig och jag knuffade bort honom bara för att jag vet att vår gemensamma kompis (som var i närheten) tycker om mig.
Tänkte inte på att kompisen ändå kommer behöva stå ut med sånt om det någonsin ska bli någonting mellan mig och honom.
Världens. Största. Retard.
Det är väl fan vad man kan sakna någon. Vi sågs ju igårkväll??? Skärp dig nu, Josefin!
Är säkert för att jag inte vet när vi kommer ses igen. Vi kanske ses ikväll, nästa vecka eller om två månader. No one knows.
At least in heaven i can skate
tiden går alldeles för fort.
Kommer inte över tanken av att mitt ex är död
Börjar bli bra på det här med att inte bli bakfull, win.
Haha får så många besökare efter La Dispute?? (som var där alltså). Var jag jobbig eller vad är det frågan om???
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet