Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
gemigfrid Tjej, 31 år

1 869 forumsinlägg

Skrivet:
6 juni 2015 kl. 14:07
gemigfrid Tjej, 31 år

rond två

IiIIy Tjej, 28 år

1 826 forumsinlägg

Skrivet:
6 juni 2015 kl. 14:09
IiIIy Tjej, 28 år

e så jävla ensam. har srsly inga true friends

XANARCHY Tjej, 26 år

4 893 forumsinlägg

Skrivet:
6 juni 2015 kl. 14:19
XANARCHY Tjej, 26 år

Citat från IiIIy:


e så jävla ensam. har srsly inga true friends

same

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
6 juni 2015 kl. 14:20
itsthemusic Tjej, 30 år

Tydligen är det lördag... Känns som söndag. Så jävla tråkig dag och jag känner på mig att jag kommer vara uttråkad enda tills jag lägger mig ikväll. Så opepp.

Randomnisse Kille, 32 år

4 630 forumsinlägg

Skrivet:
6 juni 2015 kl. 14:21
Randomnisse Kille, 32 år

Typ inte sovit inatt och sen jobbat, sjukt kul.
Hade varit fint att få slippa vara ensam för en gångs skull också.

DCLXVl Kille, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
6 juni 2015 kl. 14:47
DCLXVl Kille, 32 år

Varför är det så svårt för en att bara säga att en bara vill glömma bort mig helt?
Liksom om du inte vill veta av mig så varför sårar du inte mig med sanningen genom att säga att du faktiskt inte vill veta av min existens? Vore win/win för båda.
Helvetes med hatar äckelkänslor.

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
6 juni 2015 kl. 15:01
Shulk 35 år

Igår var första gången på länge som jag fick en blackout när jag druckit.

Jag borde verkligen skära ner på drickandet
Känner att det börjar ta kål på mig

Vallis123 Tjej, 28 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
6 juni 2015 kl. 15:05
Vallis123 Tjej, 28 år

det är så mycket fel på mig och allt jag kan göra är att gråta

imperial Tjej, 28 år

582 forumsinlägg

Skrivet:
6 juni 2015 kl. 15:11
imperial Tjej, 28 år

Det spöregnar ute och jag ska hem till syrrans ex med henne och mamma. Hatat honom i ca sju år och tål honom inte. Men det är okej för jag ska träffa honom ikväll och det ska bli mysigt.

XANARCHY Tjej, 26 år

4 893 forumsinlägg

Skrivet:
6 juni 2015 kl. 15:12
XANARCHY Tjej, 26 år

min huvudvärk är najs.

mina vänner ignorerar mig :)

DCLXVl Kille, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
6 juni 2015 kl. 15:24
DCLXVl Kille, 32 år

Enda gången min telefon vibrerar är när jag får mail.
Sluta påminn mig om hur jävla ensam jag är för helvete.

Mia Tjej, 31 år

2 394 forumsinlägg

Skrivet:
6 juni 2015 kl. 15:26
Mia Tjej, 31 år

min relation till ec är inte så bra
får ont i huvudet VAD ÄR DETTA

dysforisk 29 år

159 forumsinlägg

Skrivet:
6 juni 2015 kl. 16:19
dysforisk 29 år

Känns som ensamheten håller på att sluka upp mig.

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
6 juni 2015 kl. 16:29
Invoker Kille, 31 år

Ont i huvudet, pizza är gott.
Ahhhh

Tunnelbana 34 år

7 570 forumsinlägg

Skrivet:
6 juni 2015 kl. 16:32
Tunnelbana 34 år

Citat från kaida:


Känns som ensamheten håller på att sluka upp mig.

^


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet