Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
rond två
e så jävla ensam. har srsly inga true friends
Tydligen är det lördag... Känns som söndag. Så jävla tråkig dag och jag känner på mig att jag kommer vara uttråkad enda tills jag lägger mig ikväll. Så opepp.
Typ inte sovit inatt och sen jobbat, sjukt kul.
Hade varit fint att få slippa vara ensam för en gångs skull också.
Varför är det så svårt för en att bara säga att en bara vill glömma bort mig helt?
Liksom om du inte vill veta av mig så varför sårar du inte mig med sanningen genom att säga att du faktiskt inte vill veta av min existens? Vore win/win för båda.
Helvetes med hatar äckelkänslor.
Igår var första gången på länge som jag fick en blackout när jag druckit.
Jag borde verkligen skära ner på drickandet
Känner att det börjar ta kål på mig
det är så mycket fel på mig och allt jag kan göra är att gråta
Det spöregnar ute och jag ska hem till syrrans ex med henne och mamma. Hatat honom i ca sju år och tål honom inte. Men det är okej för jag ska träffa honom ikväll och det ska bli mysigt.
min huvudvärk är najs.
mina vänner ignorerar mig :)
Enda gången min telefon vibrerar är när jag får mail.
Sluta påminn mig om hur jävla ensam jag är för helvete.
min relation till ec är inte så bra
får ont i huvudet VAD ÄR DETTA
Känns som ensamheten håller på att sluka upp mig.
Ont i huvudet, pizza är gott.
Ahhhh
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet