Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Idag såg jag honom gråta för första gången sedan han åkte tillbaka till England förra året. Hur fan hanterar en att en bästa vän för honom och bekant för mig inte vill leva längre? Jag vet inte.
Fyfan vad det är skönt att klia sig på pungen det är en BLAST upplevelse.
Ec, vad hände precis? Varför blev det skitfult? Vill jag ha mobillayouten kan jag sitta på mobilen inte vid datorn.
allt är fucked up och allt gör så jävla ont och jag är så jävla rädd och jag orkar inte ha det såhär, jag fucking orkar inte
Humöret var kaos fast sen sa pojkvännen att han älskade mig och nu går det inte att vara gladare.
Jag vill gosa och pussas, så himla mycket.
Jag vill bara ha närhet, okej?
han har nog det finaste skrattet jag någonsin hört
Gör alltid så dåliga beslut, kan någon bara komma och krama om mig, laga mat med mig, skeda med mig, och bara umgås, behöver sånt.
behöver verkligen lära mig hantera pengar :(
Hatar honom
Mina ben och fötter klarar inte detta. Finns det en badoo/tinder-liknande app för att ragga massage? Kan seriöst inte komma ur sängen.
Vill ha pizza men måste vänta 50 min
Hatar alla som delar Sabaton på fb pga nationaldag
Alex kommer hem imorgon, har inte träffat han på länge
Han sa att han ska gosa sönder mig på söndag + gladast i världen
Måste verkligen ha pizza nu
började precis gråta lite pga nytt hannibal avsnitt VISSTE INTE ENS VAFAN
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet