Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Hahah asså jag orkar innntne
varför försöker jag ens
jag duger aldrig ändåså
Känns fett skumt att det är slut nu, efter två år. Meneeeeh det blir nog kanoners
vill tillbaka till igår och hur bra jag mådde då ):
jag mår inte bra alls
Hade inte ätit på 29 timmar men åt en halv melon nu..gjorde ont i halsen but I did it :(
JAG ÄR BÄST
Jag älskar dig pappa.
Jag vet att du aldrig kommer att höra det igen, men jag vet inte vad jag ska göra.
Jag vet inte var jag ska ta vägen, det känns inte ens verkligt.
Sätt en kula i pannbenet på mig, jag orkar inte
Blev lite oväntat ikväll, men det var spännande och jag är glad!
Eller, typ glad. Känner mig psykiskt utmattad just nu, är varken glad eller ledsen.
Edit: Är trött också så när jag sett det nya avsnittet av Hannibal ska jag fan sova.
mktmkt bäst dag
Riktigt värdelös dag och trött konstant.
Alltså Hannibal <333333333
Dock lite besviken över att jag inte fick se min älskade Will, men nästa vecka!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
