Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
la dispute va najs
haha jag orkar verkligen inte gå runt och vara rädd för dig längre
Pojkén tar studenten, dags att grogga sönder.
Vaknade och hade inte kaffe hemma = Början av dagen förstörd :(
doto all day errday
ska sluta slänga ur mig skit jag inte menar på fyllan, ah lycka till adam
Hopp/meningslösheten är så jävla stark. Fattar inte hur jag ska kunna överleva detta.
Ok så nu far jag till halmstad igen, kommer säkert att skämma ut mig totalt eller totalt frysa ihjäl. Finns inte något att inte tagga. Yay.
Vi skulle varit idag. Har förmodligen redan blivit ersatt med någon annan.
Kan inte hantera detta och kan inte ta mig ur. Kan inte gå vidare.
Fan.
Bra början, sketet slut.. Hur fan blev det så här..
Jag kan fan inte leva såhär SLUTA TÄNKAAAAAAA
Citat från itsthemusic:
Hehehe okej då kolla min snap men svara inte på mitt meddelande d ok
hatar sånt.
Önskar att någon bara kom från ingenstans och räddade mig. In desperate need of love right now.
Ska tydligen på krogen idag.
gg.
Hoppas jag blir uppraggad, skulle stärka mitt självförtroende
Men skulle sänka hennes eftersom jag alltid dissar när jag är full.
Well. Öl är najs.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet