Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Öl och volleyboll, det blir en bra dag.
GAST, sol och grill snart!
glömde skicka in sista uppgiften på kursen igår.
failade förra kursens omtenta idag.
har ny omtenta på en tenta från denna kursen på måndag och vet knappt vad den handlar om.
tycker fan det är rätt legit att jag inte klarar vardagen.
Enda anledningen till att jag kollar min tele är för att jag hoppas att du skickat ett meddelande.
Men innerst inne vet jag om att det aldrig mer kommer hända.
Innerst inne vet jag att du är borta sedan länge, men det gör ont att behöva inse när du var allt för mig.
Jag släppte in dig i fel period i mitt liv. Skulle varit mer envis i början när jag nekade dig. Men det är för sent att vara efterklok och nu står vi båda här, mer eller mindre sårade.
Älskar dig vare sig du vill eller inte, kommer göra ett bra tag framöver.
Over 'n out på livet osv :))))))
Studenter som skriker i ansiktet på en
YEAHHH STUDENTEEEEEEnevermind det var inget
omg fuck helvete vad jag vill ha detta jobbet
aldrig velat ha något så mycket i mitt liv tror jag
Kan inte vissa människor bara gå och hänga sig själva?
Köpte öl förgäves, alla som ville festa fick helt plötsligt "andra planer"
Ska dricka öl och gråta i min ensamhet
På onsdags så matas jag med citodon @ sjukhus
Ska skrika tills jag får något effektivare
Vill glömma dagen totalt
Hehehe okej då kolla min snap men svara inte på mitt meddelande d ok
Citat från itsthemusic:
Hehehe okej då kolla min snap men svara inte på mitt meddelande d ok
Skicka något till mig om du vill så svarar jag.
Är så jävla ensam hahaha : ---- )
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet