Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Citat från OhCunt:
Citat från LooKaLikes:
Citat från OhCunt:
Citat från LooKaLikes:
Citat från OhCunt:
så sjukt arg
y u angri
trodde jag hade en läkar tid idag men såg nu när jag kom hem att den vart igår så måste vänta 1 månad tills nästa -.- jag o kolla siffror när jag är trött #RIP
det är ju dock endast ditt eget fel
det är därför jag är arg.
Vi lider med dig
Citat från Pudge:
Citat från OhCunt:
Citat från LooKaLikes:
Citat från OhCunt:
Citat från LooKaLikes:
Citat från OhCunt:
så sjukt arg
y u angri
trodde jag hade en läkar tid idag men såg nu när jag kom hem att den vart igår så måste vänta 1 månad tills nästa -.- jag o kolla siffror när jag är trött #RIP
det är ju dock endast ditt eget fel
det är därför jag är arg.
Vi lider med dig
#livet #cunt #high #drugs #death
Citat från LooKaLikes:
Citat från Pudge:
Citat från OhCunt:
Citat från LooKaLikes:
Citat från OhCunt:
Citat från LooKaLikes:
Citat från OhCunt:
så sjukt arg
y u angri
trodde jag hade en läkar tid idag men såg nu när jag kom hem att den vart igår så måste vänta 1 månad tills nästa -.- jag o kolla siffror när jag är trött #RIP
det är ju dock endast ditt eget fel
det är därför jag är arg.
Vi lider med dig
#livet #cunt #high #drugs #death
hahaha
Citat från LooKaLikes:
Citat från Pudge:
Citat från OhCunt:
Citat från LooKaLikes:
Citat från OhCunt:
Citat från LooKaLikes:
Citat från OhCunt:
så sjukt arg
y u angri
trodde jag hade en läkar tid idag men såg nu när jag kom hem att den vart igår så måste vänta 1 månad tills nästa -.- jag o kolla siffror när jag är trött #RIP
det är ju dock endast ditt eget fel
det är därför jag är arg.
Vi lider med dig
#livet #cunt #high #drugs #death
#rest #in #pepperonis #manye #420
Citat från Internetelitisten:
Önskar att mitt liv kunde vara typ såhär...
Bild: https://38.media.tumblr.com/4d12e1680e4e213218a6154aa5c96940/tumblr_mjbboxV7RX1qf2dg2o1_500.gif
oh butters <3
klippte mig nyss. skyndade mig ut till bilen för att kunna gråta en skvätt och få ur mig all ilska pga för kort. menmen, det är fresh som fan nu i alla falllll
Hur fan kan man vara så dålig på så mycket.
Fattar ej
saknar dig, miffo
Stor godispåse, sjyst anime och socialt folk. Helt okej början på helgen^^
Asså vädret idag <333
SOV MED MIG NÅGON
har gråtit så mycket senaste dygnet att mina ögon blivit så svullna att jag inte ens kände igen mig själv när jag kollade i spegeln
för övrigt vet jag inte längre vad jag har drömt och vad som faktiskt har hänt och det fuckar upp mitt huvud, har legat i sängen i 20 h och antingen sovit eller bara legat och bölat, varvat med panikattacker där jag ligger och skriker, orkar inte mer snart
Skulle varit med en just nu.
Istället kommer någon annan ta den platsen för jag fuckade upp.
Ingenting kommer bli sig likt hos mig igen.
tror jag såg halva ec igår ungefär
hade tappat korken till mitt läppstift så nu är det rött läppstiftskladd i hela min sminkväska
det var läppstift på puderborsten så jag råkade smeta ut rött läppstift i hela ansiktet
najs
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
