Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Fryser och är ensam.
vill ha mitt kedjetäcke så jag kan sova ):
Har aldrig varit så ofräsch som jag är nu, men fan, äntligen hemma. La Dispute. Det här var nog den bästa kvällen i mitt liv.
Fick höra the last lost continent live så jag är nöjd
Hon var så otroligt vacker på balen. Älskar henne
har huvudvärk, är stressad, har jobbiga känslor om mig själv och är ungefär lika ledsen som jag var igår men ska iaf sova hos fina människor den här helgen så det lär ju bli bra kanske
Okey hålla sig borta från ec idag för inte bli mer deprimerad över att man inte såg la dispute. ":'("
Sista uppgiften inlämnad.
>högskola i höst, yiss.
Firas med att utrota Danmark och svälta danska folket med för höga skatter i Total War, 10/10.
Han kysste mig igår. Det går bra nu, hihi.
Vissa dagar mår man så jäkla bra, idag är en sån dag. Sen är det helg o en timme för mig, så jäkla najs!
så sjukt arg
Citat från LooKaLikes:
Citat från OhCunt:
så sjukt arg
y u angri
trodde jag hade en läkar tid idag men såg nu när jag kom hem att den vart igår så måste vänta 1 månad tills nästa -.- jag o kolla siffror när jag är trött #RIP
Citat från OhCunt:
Citat från LooKaLikes:
Citat från OhCunt:
så sjukt arg
y u angri
trodde jag hade en läkar tid idag men såg nu när jag kom hem att den vart igår så måste vänta 1 månad tills nästa -.- jag o kolla siffror när jag är trött #RIP
det är ju dock endast ditt eget fel
Citat från LooKaLikes:
Citat från OhCunt:
Citat från LooKaLikes:
Citat från OhCunt:
så sjukt arg
y u angri
trodde jag hade en läkar tid idag men såg nu när jag kom hem att den vart igår så måste vänta 1 månad tills nästa -.- jag o kolla siffror när jag är trött #RIP
det är ju dock endast ditt eget fel
det är därför jag är arg.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet