Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Saknar henne... Somna ensam ännu en natt, utav många till att komma.
Helvetes också.
Ensam ikväll, kom och drick vin med mig. ):
Vill inget hellre än att vakna upp till ett meddelande av dig imorgon... Fan :/
Han är i Sverige och har garanterat träffat tjejen han är så "god vän" med. Jag borde inte bry mig, för han slängde den lilla glädjen jag hade kvar rakt åt helvete. Utan att bry sig alls!
Det är så jobbigt att släppa taget om någon man varit kär i, jävla svin.
oändlig ångest
Citat från internetattractive:
Ensam ikväll, kom och drick vin med mig. ):
Kommer!
Han säger att han saknar mig och jag vill inget hellre än att somna i hans armar nu. Vad är det som händer?
Japp, blir att köpa en ny mobil nu.. Den här blir bara sämre o sämre. Nu funkar inte ens alarmet, den kan bli att tala spanska, slukar ström och kan byta namn på kontakter. Kan inte ta emot mms och skickar jag måste jag ha mobildata igång, fk this phone.
Hej då undansparade pengar för denna månad
Är så jävla säker på att det kommer vara precis likadant som nu när jag vaknar, så jag vill inte somna...
Pls say something
mår bra.
Mår sämst.
Över utan att ens försöka
Fall inte för honom Fall inte för honom Fall inte för honom.
Was born to be ideal wifey material
SÅ MYCKET SVETT
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet