Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
måste sluta oroa mig!!1!!! måste sluta kolla telefon 24/7!! !! !
Har inte ens arbetat den här terminen.
Snittar B+ ändå.
gg ez
han är för bra för mig lol
Jag skäms för att jag var tillsammans med dig
Kirrat septum idag, känns bra.
Träffade även honom och sa hej,vilket känns mindre bra nu i efterhand, men fan vi satt ju så nära honom och han stod där och klippte mynta till Mojito lmao, kunde inte motstå att gå till honom och säga hej och kanske ge honom en kram.
Vill bara inte se honom imorgon, snälla ber till gud låt oss inte ens korsa vägar imorgon kväll.
jaha, då var man med i tidningen
Insett att jag är sämst på förhållanden, och borde överväga att hålla mig borta från dem i minst tusen år haha!
Vill dö =)
Att sova själv i natt är inget jag ser fram emot.
aha så är man här och gråter igen. det har gått drygt en månad nu och jag känner mest att det är jobbigt att inget blivit bättre. inte för att jag trodde att det skulle gått över men är lite småtrött på att börja gråta från ingenstans när jag går på stan och påminns om något. orkar inte med mig själv på något annat sätt heller så ah
Trädgården var ju ganska meh, debaser slussen imorn
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet