Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Blasphemer Tjej, 28 år

768 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 21:37
Blasphemer Tjej, 28 år

måste sluta oroa mig!!1!!! måste sluta kolla telefon 24/7!! !! !

quadrapop Tjej, 28 år

829 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 21:38
quadrapop Tjej, 28 år

Citat från MCRIDE:


sjukt nice att ha en kväll på sig att fixa sitt betyg i kemi
som bara råkar vara samma kväll du däckar på soffan när du kommer hem och vaknar vid nio
:-----)
jag ville inte komma in på gymnasiet ändå


Du klarar det!

Ove 27 år

905 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 21:41
Ove 27 år

Har inte ens arbetat den här terminen.
Snittar B+ ändå.
gg ez

maze Tjej, 24 år

943 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 21:49
maze Tjej, 24 år

han är för bra för mig lol

Avada Tjej, 26 år

473 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 22:03
Avada Tjej, 26 år

Jag skäms för att jag var tillsammans med dig

Prinsen 29 år

2 713 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 22:15
Prinsen 29 år

Citat från Avada:


Jag skäms för att jag var tillsammans med dig

Sorry bae

setsail Tjej, 29 år

1 526 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 22:29
setsail Tjej, 29 år

Kirrat septum idag, känns bra.
Träffade även honom och sa hej,vilket känns mindre bra nu i efterhand, men fan vi satt ju så nära honom och han stod där och klippte mynta till Mojito lmao, kunde inte motstå att gå till honom och säga hej och kanske ge honom en kram.

Vill bara inte se honom imorgon, snälla ber till gud låt oss inte ens korsa vägar imorgon kväll.

SmashUP Kille, 28 år

2 080 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 22:30
SmashUP Kille, 28 år

jaha, då var man med i tidningen

Pukkalo Tjej, 32 år

505 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 22:31
Pukkalo Tjej, 32 år

Insett att jag är sämst på förhållanden, och borde överväga att hålla mig borta från dem i minst tusen år haha!

okuyasu 25 år

539 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 22:33
okuyasu 25 år

Citat från SmashUP:


jaha, då var man med i tidningen

är stolt över d

Dorra Tjej, 29 år

7 359 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 22:35
Dorra Tjej, 29 år

Vill dö =)

Lilypouchie Kille, 32 år

3 926 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 22:44
Lilypouchie Kille, 32 år

Citat från Waifu:


Vill dö =)

noooooooo. no dai :(

ont: det är segt idag.

DROS Tjej, 32 år

3 523 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 22:51
DROS Tjej, 32 år

Att sova själv i natt är inget jag ser fram emot.

Politiker Tjej, 29 år

1 769 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 23:07
Politiker Tjej, 29 år

aha så är man här och gråter igen. det har gått drygt en månad nu och jag känner mest att det är jobbigt att inget blivit bättre. inte för att jag trodde att det skulle gått över men är lite småtrött på att börja gråta från ingenstans när jag går på stan och påminns om något. orkar inte med mig själv på något annat sätt heller så ah

Standards 59 år

4 303 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 23:27
Standards 59 år

Trädgården var ju ganska meh, debaser slussen imorn


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet