Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Lilypouchie Kille, 32 år

3 926 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 17:47
Lilypouchie Kille, 32 år

ensamheten äter på mig, känner att jag snart förlorar mig själv.

LuvBunny Tjej, 29 år

4 848 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 17:54
LuvBunny Tjej, 29 år

Hatar att se honom må så dåligt.

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 17:54
itsthemusic Tjej, 30 år

Va inte sur på mig... Hatar när det är såhär mellan oss, snälla bara prata med mig :/

imperial Tjej, 28 år

582 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 18:05
imperial Tjej, 28 år

Om du kunde sluta cockblocka mig när jag stöter på din kompis så vore det jättesnällt.

imperial Tjej, 28 år

582 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 18:07
imperial Tjej, 28 år

Citat från DCLXVl:


Det som kommer göra mest ont är inte att behöva gå vidare och glömma allt som fick en att må bra.
Det som kommer göra mest ont är den dagen man ser en med någon annan. Vilket komma hända snarast befarar jag, för varför inte? Jag var ingen.


Exakt detta hände mig. Det känns skit, ingen idé att sugar coata det. Men det blir oftast bättre efter det, man liksom tvingas till att gå vidare.
Styrkekramar till dig!

InHoc Kille, 33 år

107 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 18:11
InHoc Kille, 33 år

Känslan när man inser hur ful man är när man försöker ta en selfie.. xD
Man får ju lust att låsa in sig.

Eldfluga Tjej, 31 år

2 040 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 18:46
Eldfluga Tjej, 31 år

Min filt luktar också som honom..

Randomnisse Kille, 32 år

4 630 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 19:12
Randomnisse Kille, 32 år

Hade varit fint om jag inte alltid skulle vara den som folk gillar att prata om sina förhållanden med. Inse att jag inte vill höra om din lycka när jag själv inte har någon.

moonstruck Tjej, 29 år

3 556 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 19:43
moonstruck Tjej, 29 år

Är så jävla orolig inför helgen. Lär gå helt åt helvete.

Khalid Tjej, 32 år

2 811 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 19:52
Khalid Tjej, 32 år

Vaknade så sjukt opepp men har nu haft bästa dagen på länge alltså. Åh.

Blasphemer Tjej, 28 år

768 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 20:42
Blasphemer Tjej, 28 år

Så jävla orolig för Sweden Rock, vill ha honom här hos mig, need gos och kärlek. Kan det inte bli söndag nuu

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 20:47
itsthemusic Tjej, 30 år

Jag förstår inte hur du kan bli så sur och på dåligt humör för att jag saknar dig.

quadrapop Tjej, 28 år

829 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 20:52
quadrapop Tjej, 28 år

ÄLSKA MIG ):

mollyyy Tjej, 28 år

204 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 21:00
mollyyy Tjej, 28 år

jag behöver fler vänner
göteborgare hör av er

MCRIDE 26 år

1 929 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 21:33
MCRIDE 26 år

sjukt nice att ha en kväll på sig att fixa sitt betyg i kemi
som bara råkar vara samma kväll du däckar på soffan när du kommer hem och vaknar vid nio
:-----)
jag ville inte komma in på gymnasiet ändå


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet