Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
ensamheten äter på mig, känner att jag snart förlorar mig själv.
Hatar att se honom må så dåligt.
Va inte sur på mig... Hatar när det är såhär mellan oss, snälla bara prata med mig :/
Om du kunde sluta cockblocka mig när jag stöter på din kompis så vore det jättesnällt.
Citat från DCLXVl:
Det som kommer göra mest ont är inte att behöva gå vidare och glömma allt som fick en att må bra.
Det som kommer göra mest ont är den dagen man ser en med någon annan. Vilket komma hända snarast befarar jag, för varför inte? Jag var ingen.
Exakt detta hände mig. Det känns skit, ingen idé att sugar coata det. Men det blir oftast bättre efter det, man liksom tvingas till att gå vidare.
Styrkekramar till dig!
Känslan när man inser hur ful man är när man försöker ta en selfie.. xD
Man får ju lust att låsa in sig.
Min filt luktar också som honom..
Hade varit fint om jag inte alltid skulle vara den som folk gillar att prata om sina förhållanden med. Inse att jag inte vill höra om din lycka när jag själv inte har någon.
Är så jävla orolig inför helgen. Lär gå helt åt helvete.
Vaknade så sjukt opepp men har nu haft bästa dagen på länge alltså. Åh.
Så jävla orolig för Sweden Rock, vill ha honom här hos mig, need gos och kärlek. Kan det inte bli söndag nuu
Jag förstår inte hur du kan bli så sur och på dåligt humör för att jag saknar dig.
ÄLSKA MIG ):
jag behöver fler vänner
göteborgare hör av er
sjukt nice att ha en kväll på sig att fixa sitt betyg i kemi
som bara råkar vara samma kväll du däckar på soffan när du kommer hem och vaknar vid nio
:-----)
jag ville inte komma in på gymnasiet ändå
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet