Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
alve 31 år

4 960 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 12:54
alve 31 år

skjut mig

lr alla byråkrater

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 13:00
itsthemusic Tjej, 30 år

Jag saknar dig som fan, varför måste det vara såhääär???? Vet inte ens när jag får träffa dig nästa gång.

maze Tjej, 24 år

943 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 13:04
maze Tjej, 24 år

Hahah och där tappade jag intresset

Ben Kille, 32 år

4 362 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 13:24
Ben Kille, 32 år

Allt känns typ tomt, känner mig så ensam .-.

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 13:24
itsthemusic Tjej, 30 år

Mitt paket kom tydligen igår, borde ha fått avisering idag... Har inte fått det, men det är ok, jag kan hämta ut det ändå <333333

DCLXVl Kille, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 14:51
DCLXVl Kille, 32 år

Idag känns allt lite lättare. Vaknade iaf inte med en grov oro i kroppen. Tror det kommer komma närsom men ändå.
Funderar på att bokstavligen sätta mig i duschen en timme eller något och lyssna på DSBM.

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 15:07
itsthemusic Tjej, 30 år

''Låt det vara så löser det kanske sig.''
Detta kommer förmodligen bli så otroligt jobbigt... Men jag hoppas det går över fort. Typ nu.

DCLXVl Kille, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 15:16
DCLXVl Kille, 32 år

Det som kommer göra mest ont är inte att behöva gå vidare och glömma allt som fick en att må bra.
Det som kommer göra mest ont är den dagen man ser en med någon annan. Vilket komma hända snarast befarar jag, för varför inte? Jag var ingen.

Eldfluga Tjej, 31 år

2 040 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 15:30
Eldfluga Tjej, 31 år

Har inte bäddat sängen på två dagar cuz visste att så fort jag började kasta omkring med överkastet så skulle rummet börja lukta precis som honom. Bäddade nyss. Suck.

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 15:34
osv Kille, 33 år

skiter i svammel om känslor idag...
hmu om du är intresserad av en ömsesidig gemytlig sexuell relation :--)

Hostattack Tjej, 27 år

200 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 15:40
Hostattack Tjej, 27 år

Är så jävla kär

Jamie_ 28 år

633 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 15:48
Jamie_ 28 år

Mot Göteborg. Aaaah.

DCLXVl Kille, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 15:49
DCLXVl Kille, 32 år

Jag är inte mig själv och det vet du om, jag vet om det. Jag har fått hjälp nu och kommer fortsätta få hjälp.
Jag hoppas innerligen det hjälper denna gången för vill vara den människan jag verkligen är...
Synd att det är för sent för vissa saker bara.

+ hatar att mer eller mindre allt i min omgivning påminner mig om en. Kan inte göra ett skit. Kan knappt vara i min säng fastän det är där jag vill spendera de närmsta veckorna på.

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 16:01
Wikileaks Kille, 33 år

Citat från defectionem:


Har redan sett en handfull ec:are - som vad jag vet inte bor i gbg, från spårvagnen. Detta är lite läskigt.

Dom kommer efter dig.

LooKaLikes Tjej, 30 år

4 097 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 16:05
LooKaLikes Tjej, 30 år

Citat från BEHAVE:


Citat från Witchcraft:

Har kommit fram till att jag inte har tid i mitt liv för poänglösa konversationer, destruktiva relationer eller dåligt sex. Allt som inte gör mig lycklig måste bort.

Detta, så mycket.


Javisst


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet