Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Idag ska jag äta massa god mat och fika, för det får man göra när man fyller år har jag hört!
Har även fått en finne stor som Alabama på hakan, tack för den förhelvete.
Har kommit fram till att jag inte har tid i mitt liv för poänglösa konversationer, destruktiva relationer eller dåligt sex. Allt som inte gör mig lycklig måste bort.
Citat från Witchcraft:
Har kommit fram till att jag inte har tid i mitt liv för poänglösa konversationer, destruktiva relationer eller dåligt sex. Allt som inte gör mig lycklig måste bort.
^
Jag trodde denna sida hade regler men men antar att regler är till för att brytas och nobody gives no shit.
Citat från ambedo:
Citat från Witchcraft:
Har kommit fram till att jag inte har tid i mitt liv för poänglösa konversationer, destruktiva relationer eller dåligt sex. Allt som inte gör mig lycklig måste bort.
^
^ ja
Gud har aldrig mött så många ec:are på samma plats som jag kommer göra ikväll, wierd.
Citat från defectionem:
Citat från JamieSXE:
Gud har aldrig mött så många ec:are på samma plats som jag kommer göra ikväll, wierd.
Kom och handla av mig i cafét ikväll ((((;;
Haha lägger pengar jag inte har på detta så tror inte jag kommer ha råd att köpa något, sozzzzz.
Började skriva på en novell om en jätteintressant karaktär och sen insåg jag att jag baserade den till 90% på mig själv.
:(
Vad gör man när den man älskar mest vägrar svara när en skriver..
mvh.
skjut mig.
Fick 2st grattis igår, av mamma och av kvinnan i kassan på systembolaget, men de är lungt inte alls besviken
Citat från Guldmunk:
Hur många timmar per dag spenderar ni egentligen på att självömka er över era douchebagpojkvänner? Tror fan 50% av tråden går i någon evig cykel om just grinande över hur man är fast i någon kärleksrelation med ett svin som behandlar en som skit, men som man ändå lyckas hitta ett sätt att glorifiera och sakna stup i kvarten, för att inte tala om stanna kvar med. Självdestruktivitet ftw.
OT: Ska sova nu, mår jävligt bra över min sköna säng, John Blund ta mig inatt!
Hihi, han är inte min pojkvän, det är ju det som är problemet. Självdestruktiv är mitt mellannamn, puss :*
Blir fortfarande cockblockad av min killkompis. Can u fucking not
EDIT: Han var dock hos mig inatt och vi kollade på film och hade det mysigt. Han smsade mig efter att han åkt hem och sa att han varit så goddamn close att kyssa mig innan han åkte. Too bad he didn't do it, för jag är för feg för att göra det, lol.
Citat från Witchcraft:
Har kommit fram till att jag inte har tid i mitt liv för poänglösa konversationer, destruktiva relationer eller dåligt sex. Allt som inte gör mig lycklig måste bort.
Detta, så mycket.
Stunden man är så tjock att man köper 2st nugget meals för att få 2 drickor, 40 nuggets och dubbel pommes.. Posten, vad har du gjort med mig D:
P.s I fkin knew it was gonna be a good day! Solen skiner, det är varmt och skönt så man sitter i shorts och linne, jobbet gick fort och god mat har man (A). Nu behöver jag bara en bra anime att se på medan man äter, omnom
Skånetrafiken förstör mitt liv, men fan vad jag ska kämpa iväg mig till Göteborg ändå
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet