Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 00:35
itsthemusic Tjej, 30 år

Jag undrar om detta någonsin kommer få ett slut, om saker någonsin kommer bli bra. Om jag någonsin kommer få må helt bra och bli helt lycklig igen.

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 01:05
itsthemusic Tjej, 30 år

För tillfället mår jag så jävla dåligt igen så att precis allt blir så jävla tråkigt. Uttråkad konstant, även om jag gör saker jag älskar att göra som alltid brukar få mig på bättre humör.
Denna gången kanske det varar över hela sommaren. Fan ta dig. Fan ta mig att jag behöver dig för att ens må bra. Helvete.

Nawteh Tjej, 32 år

2 629 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 01:08
Nawteh Tjej, 32 år

Ska upp om några timmar, kan inte sova. Men åhhh inte varit i Thailand på ca 3 år... Längtar.

Matrox Kille, 34 år

58 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 01:14
Matrox Kille, 34 år

Första gången på väldigt många år som jag är utan dig på min födelsedag. Känns så, tomt.

alisma 28 år

2 306 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 01:43
alisma 28 år

Började tänka på allt som jag gjort den senaste tiden. Alla personer som kommit och gått. Ibland när jag tänker på det så känner jag mig så jävla äcklad. Vill bara spy på mig själv. Äckliga jävla slampa

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 01:44
itsthemusic Tjej, 30 år

I'm just a side bitch. Inget speciellt, ingen han bryr sig om egentligen. Tragiskt när han betyder så mycket för mig.

Vallis123 Tjej, 28 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 01:45
Vallis123 Tjej, 28 år

kbryyyyyy ut ur mitt liv

alisma 28 år

2 306 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 01:45
alisma 28 år

Citat från itsthemusic:


I'm just a side bitch. Inget speciellt, ingen han bryr sig om egentligen. Tragiskt när han betyder så mycket för mig.

Relaterar

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 02:27
Liffan Kille, 35 år

Hur många timmar per dag spenderar ni egentligen på att självömka er över era douchebagpojkvänner? Tror fan 50% av tråden går i någon evig cykel om just grinande över hur man är fast i någon kärleksrelation med ett svin som behandlar en som skit, men som man ändå lyckas hitta ett sätt att glorifiera och sakna stup i kvarten, för att inte tala om stanna kvar med. Självdestruktivitet ftw.

OT: Ska sova nu, mår jävligt bra över min sköna säng, John Blund ta mig inatt!

LOLASAUR Tjej, 30 år

645 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 02:48
LOLASAUR Tjej, 30 år



Jag känner i stort sett ingen i den här tråden, men ni är värda så jävla mycket mer än de grabbar ni pratar om. Varenda en av er. Har själv känt så som ni skriver och det är fan inte värt det. Den där jävla rövhatten du älskar är inte värd en enda jävla tår till. Välj vilka ni låter er såras av.

OnT: Jag får fjärilar i magen när jag ser en viss person. Han skrattar åt mina dåliga skämt och ger mig komplimanger. Whoop!

Jamie_ 28 år

633 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 02:56
Jamie_ 28 år

Citat från itsthemusic:


I'm just a side bitch. Inget speciellt, ingen han bryr sig om egentligen. Tragiskt när han betyder så mycket för mig.

Hör av mig typ på tåget/i bilen imorgon <3

womb Tjej, 32 år

117 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 03:24
womb Tjej, 32 år

Jag undrar om han vet att jag vet. Är det hans hemlighet eller ser jag det hela fel bara för att jag vet en för liten del? För det jag ser är spåren och bevisen på att det är något han för under huden. Att se det intorkade blodet i handfatet är varje gång lika snopet och obehagligt. Jag är rädd om det är värre än vad jag vill tro.
Kanske vet jag bara för lite... men att ställa en sån fråga är svårt och kanske inte rätt heller. Vill inte göra honom mer olycklig än han redan är.
Hoppas aldrig att jag kommer bli som han.
Vi är redan så lika varann.
<3

IwantCookies 31 år

71 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 05:56
IwantCookies 31 år

Vill bara hålla om henne.

whirlwinds 29 år

2 144 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 08:49
whirlwinds 29 år

sitter på tåget till göteborg
ska sitta här i tre och en halv timme

tåget har inget wifi

<///////////3

VELVET Tjej, 30 år

2 170 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 08:58
VELVET Tjej, 30 år

Mitt favvoband kommer till Göteborg idag för att äta veganskt och spela musik och trots att jag själv inte hade råd att åka dit är jag så glad för alla andras skull.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet