Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
dads 28 år

932 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 23:28
dads 28 år

pirrar i magen när jag bara tänker på hnm älskar det älskar honom åhh

LuvBunny Tjej, 29 år

4 848 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 23:33
LuvBunny Tjej, 29 år

ibland är jag helt dumi huvudet.

MCRIDE 26 år

1 929 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 23:36
MCRIDE 26 år

shit, shit, SHIT, SHIT.

Skorpan Kille, 32 år

9 518 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 23:39
Skorpan Kille, 32 år

Hur kan en människa ens vara så vacker?
Det är ju typ överdrivet.

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 23:39
Timon Kille, 30 år

jag äter mat och det är gott

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 23:43
itsthemusic Tjej, 30 år

''Du tycker jag är amazing på det mesta''
Ja du är rätt jävla amazing och jag älskar dig vidrigt mycket men ibland är du världens största rövhål och du har verkligen NOLL respekt mot människor som genuint bryr sig om dig och värderar dig så som du borde värderas. Menar inte att du måste älska mig tillbaka på samma sätt men för fan, visa lite respekt???? Det allra vidrigaste är att jag ändå inte kan välja att gå ifrån dig, för du gör mig lycklig.

''The same things that builds you are the same things that kills you.''

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 23:59
itsthemusic Tjej, 30 år

Så äckligt jävla dubbelmoral på dig också. ''Behöver variation på mina sexpartners'' är helt okej när det är du, men så fort någon brud säger så till dig är du inte med i leken längre. Hahahahahaha fy fan.

Ben Kille, 32 år

4 362 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 00:01
Ben Kille, 32 år

varit vaken i lite mer än 24 timmar... knappt trött.
send help ._.

Ben Kille, 32 år

4 362 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 00:03
Ben Kille, 32 år

Citat från DCLXVl:


Det är jobbigt att behöva gå vidare när man inte ens vill.
Att sluta älska när man inte vill.
Fyfan vad de kommande månaderna kommer bli påfrestande rent psykiskt.
Hade inte behövt få det bekräftat att jag är dum i huvudet. Inte just nu...


I feel ya~

FIFFIG Tjej, 31 år

1 246 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 00:04
FIFFIG Tjej, 31 år

"Hej, vi planterar sjukt höga träd som går av vid rötterna och faller till marken när det blåser lite!" Alltså inte när det var storm utan idag när det har blåst som mest typ...12 m/s??
Alltså förlåt men det bor massa barn som leker på gården, ta ner skiten.

Khalid Tjej, 32 år

2 811 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 00:14
Khalid Tjej, 32 år

Saknar honom så äckligt mycket men pallar verkligen inte vara otillräcklig längre. Pallar inte vara den som alltid gör fel och jag pallar inte att han är den enda som får träffa andra. Jag pallar inte sakna någon som inte saknar en tillbaka.

moonstruck Tjej, 29 år

3 556 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 00:21
moonstruck Tjej, 29 år

Jag önskar att mänskligheten bara dör ut asap.

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 00:23
itsthemusic Tjej, 30 år

Citat från RENPOJKEN:


Saknar honom så äckligt mycket men pallar verkligen inte vara otillräcklig längre. Jag pallar inte sakna någon som inte saknar en tillbaka.

Detta, mår så jävla dåligt.

Scorpio 28 år

1 768 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 00:26
Scorpio 28 år

Det här med att jag är så fucking arg på min pappa men ändå saknar honom lite.
Det här tar sönder mig för kommer aldrig förlåta honom, men blir ändå så avundsjuk när jag ser att han gör massa roliga saker med mina syskon.
Och här är jag, den patetiska lilla pissungen som bara förstör.

_Unix_ Kille, 29 år

194 forumsinlägg

Skrivet:
4 juni 2015 kl. 00:26
_Unix_ Kille, 29 år

Död åt allt och alla, peace out.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet