Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jamie_ 28 år

633 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 21:39
Jamie_ 28 år

^.

Khalid Tjej, 32 år

2 811 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 21:43
Khalid Tjej, 32 år

Ec vad fan håller du på med

MCRIDE 26 år

1 929 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 21:54
MCRIDE 26 år

nya ec är BOKSTAVLIGT TALAT half-life 3

DCLXVl Kille, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 21:54
DCLXVl Kille, 32 år

Det är jobbigt att behöva gå vidare när man inte ens vill.
Att sluta älska när man inte vill.
Fyfan vad de kommande månaderna kommer bli påfrestande rent psykiskt.
Hade inte behövt få det bekräftat att jag är dum i huvudet. Inte just nu...

WalkinMunchies Kille, 32 år

637 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 22:16
WalkinMunchies Kille, 32 år

Har en känsla av att morgondagen kommer vara jäkligt najs, peppad!

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 22:21
Shulk 35 år

Hatar mig själv så oerhört.

När hon man är intresserad av blir intresserad av mig också så bestämmer sig min hjärna för att gå full retard och bli så jävla osäker.

Skönt att jag har lyckats blåst det ordentligt då nu när hon inte ens pratar med mig längre.

VARFÖR? VARFÖR? VARFÖR? VARFÖR? VARFÖR? VARFÖR?

VELVET Tjej, 30 år

2 170 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 22:35
VELVET Tjej, 30 år

hahah asså wow mår plötsligt så bra

DCLXVl Kille, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 22:41
DCLXVl Kille, 32 år

Kommer aldrig få henne tillbaka och kan inte sluta tänka på henne.
Vet inte vad jag ska ta mig till, allt gör ont.
Helvetehelvetehelvetehelvetehelvete.

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 22:51
itsthemusic Tjej, 30 år

"Vi kommer nog inte ses på ett tag. Vet inte hur länge, kanske veckor, månader. Måste hitta ett annat ligg först annars tröttnar jag." och så undrar du varför jag blir ledsen. Struntar i att du vill ligga med andra, go ahead men att sakna dig är det jobbigaste jag vet.

JESSO Tjej, 31 år

1 895 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 23:04
JESSO Tjej, 31 år

Hatar att känna mig som en fånge i min egen kropp. Att jag aldrig lyckas släppa fram den riktiga keso.

nowhere Tjej, 29 år

1 439 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 23:06
nowhere Tjej, 29 år

Mår inte speciellt dåligt nu ens.
Jag vill bara inte leva mer.
Det är jobbigt.
Utmattande.

e0pz Tjej, 30 år

1 502 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 23:09
e0pz Tjej, 30 år

blir så äcklad av människor ibland

alisma 28 år

2 306 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 23:11
alisma 28 år

Ska bli så skönt att slippa skit stockholm ett tag.
Men kommer sakna alla så jävla mycket.
Men jag vet om att om jag inte skulle åka imorgon så kommer allt, precis allt gå utför och jag kommer fastna i skiten.
Fick inte säga hejdå ordentligt heller. Började fälla några tårar när jag satt på pendeln och bussen.
Jävla skiiit

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 23:20
itsthemusic Tjej, 30 år

Aaaaaaah när folk tror att man ska må bättre på två sekunder. No, I can't just snap out of it, believe me I've tried so many times. Säger ni till folk som håller på att förblöda att de bara ska resa upp och gå vidare också, eller????

Edit: FAN vilket jävla rövhål du är just nu. Men fan vad jag saknar dig och jag älskar ju dig så himla mycket ARGHHHHHHHH varför måste du vara ett sånt jävla rövhål??????

Lenny Tjej, 31 år

2 666 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 23:25
Lenny Tjej, 31 år

Förstår inte vad jag gör för fel


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet