Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
idag har jag fått höra projeceringsspya från en gammal tant över telefon i 45minuter, har agerat sjuksköterska på bussen hem för en panikslagen/sjuk dam medan ett dussin folk bad busschaufören "ta ut henne" så att han kan köra vidare, har skickat klagomail till kommunen om studievägledningsorganisationen och fått svar "Tack för dina synpunkter"
idag vill jag se världen brinna.
Desperat efter fimtips i stil med Scary Movie. Måste ha något att somna till..
Precis lagd min gudson efter en mysig dag, matkoma och TV väntar härnäst!
jag vet inte vad jag ska göra för att allt ska bli bättre hmm
falsk medkänsla kan få mig att verka blödig
AAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa äcklIGA
Känner hur febern kryper sig närmare... vill EJ
Kan inte sluta tänka på en.
Kommer aldrig kunna träffa någon igen.
Hohoho fyller år imorgon, septum blir piercad med på lunchen imorgon.
Ska även ta ett glas med mina klasskompisar efter skolan för att fira lite, så happi.
Behöver en cuddlebuddy, någon som är intresserad?
mår så dåligt att jag ej har lyssnat på musik sedan i söndags
fan vad pinsamt
La Dispute imorgon, aaah <3
ec-uppdatering kommer aldrig
allting var bara ett pr-trick
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet