Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
VELVET Tjej, 30 år

2 170 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 18:57
VELVET Tjej, 30 år

om ni bara såg vad jag ser och visste vad jag vet

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 19:47
itsthemusic Tjej, 30 år

Jag är så glad för hans skull, men kommer på mig själv att jag sitter och hoppas på att han ska berätta om hur hans första dag på jobbet var. Probably won't happen. Maybe. Dumt att förvänta sig något, dock.
Arghhhhh vill träffa dig imorgon igen. Eller på torsdag. Och fredag. Och resten av mitt liv.

DCLXVl Kille, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 20:39
DCLXVl Kille, 32 år

Efter nästan 4säsonger så får jag börja kolla på GoT ensam istället.
Egentligen borde jag ej göra/kolla på saker och ting som får mig att tänka tillbaka och minnas, men behöver någonting som håller mig distraherad ett bra tag framöver.

Dorra Tjej, 29 år

7 359 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 20:43
Dorra Tjej, 29 år

Känner mig oälskad, lol. lololol

Eldfluga Tjej, 31 år

2 040 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 20:44
Eldfluga Tjej, 31 år

falla, gråta och så upp igen..

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 20:45
Liffan Kille, 35 år

Vissa människors drivkraft är kärlek till något. Min drivkraft är tvärtom, det är mitt hat.

Prinsen 29 år

2 713 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 20:47
Prinsen 29 år

Kan känna mig glad ena sekunden och sen tänker jag så blir allt piss.

c0opycat Tjej, 31 år

8 629 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 20:55
c0opycat Tjej, 31 år

VÄNTA VA, vafan hände med den förra tråden?
fyfan va lame.

OnT: sluta va så emo allihopa. va glad förfan
WELL WELL.... lever livet som en hard working badassssssssssss mother

sdfssuhe Tjej, 33 år

262 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 20:56
sdfssuhe Tjej, 33 år

pornhub har börjat med flikar i sin video där olika sexscener börjar
så jävla kreativt haha

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 21:01
itsthemusic Tjej, 30 år

Citat från Anal_Judit:


Kan känna mig glad ena sekunden och sen tänker jag så blir allt piss.

typ så

Liffan Kille, 35 år

1 972 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 21:03
Liffan Kille, 35 år

Citat från c0opycat:


VÄNTA VA, vafan hände med den förra tråden?
fyfan va lame.


Jag och Jord levererade rättvisa till den. Tyvärr så har den återuppstått.

OT: Gungar skönt i magen sedan middagen.

DCLXVl Kille, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 21:04
DCLXVl Kille, 32 år


är rädd och paranoid och överanalyserar allt.
allt är precis som vanligt alltså.

och detta är varför jag aldrig någonsin ville känna någonting igen JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ MIG SJÄLV.


Anledningen till att jag förlorade allt jag faktiskt ville ha.
Ifrågasätter hela tiden varför jag blivit som jag blivit och varför ingen tar mig på allvar.
Jag behöver hjälp men sjukvården fungerar som så att man inte blir erbjuden någon hjälp förrän man redan är död.
Suck. Tycker synd om min familj som behöver ha mig som deras son/broder.

Aeosoth Kille, 29 år

483 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 21:09
Aeosoth Kille, 29 år

Citat från c0opycat:


VÄNTA VA, vafan hände med den förra tråden?
fyfan va lame.

OnT: sluta va så emo allihopa. va glad förfan
WELL WELL.... lever livet som en hard working badassssssssssss mother


Du klagar på att folk är emo på emocore? Hur jävla dum kan man bli? Hahaha.

OnT: Har iallafall fått lite jobb i sommar, det är skönt!

_cecilia Tjej, 29 år

628 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 21:10
_cecilia Tjej, 29 år



Anledningen till att jag förlorade allt jag faktiskt ville ha.
Ifrågasätter hela tiden varför jag blivit som jag blivit och varför ingen tar mig på allvar.
Jag behöver hjälp men sjukvården fungerar som så att man inte blir erbjuden någon hjälp förrän man redan är död.
Suck. Tycker synd om min familj som behöver ha mig som deras son/broder.[/i]

de sa tre månaders väntetid för fyra månader sen
vuxenpsyk sa sex månaders väntetid, förväntar mig inte ens att de ska höra av sig

c0opycat Tjej, 31 år

8 629 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 21:11
c0opycat Tjej, 31 år

Citat från Aeosoth:


Du klagar på att folk är emo på emocore? Hur jävla dum kan man bli? Hahaha.

OnT: Har iallafall fått lite jobb i sommar, det är skönt![/i]

Hahaha hoppas du trollar nu?! kan inte riktigt avgöra


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet