Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
om ni bara såg vad jag ser och visste vad jag vet
Jag är så glad för hans skull, men kommer på mig själv att jag sitter och hoppas på att han ska berätta om hur hans första dag på jobbet var. Probably won't happen. Maybe. Dumt att förvänta sig något, dock.
Arghhhhh vill träffa dig imorgon igen. Eller på torsdag. Och fredag. Och resten av mitt liv.
Efter nästan 4säsonger så får jag börja kolla på GoT ensam istället.
Egentligen borde jag ej göra/kolla på saker och ting som får mig att tänka tillbaka och minnas, men behöver någonting som håller mig distraherad ett bra tag framöver.
Känner mig oälskad, lol. lololol
falla, gråta och så upp igen..
Vissa människors drivkraft är kärlek till något. Min drivkraft är tvärtom, det är mitt hat.
Kan känna mig glad ena sekunden och sen tänker jag så blir allt piss.
VÄNTA VA, vafan hände med den förra tråden?
fyfan va lame.
OnT: sluta va så emo allihopa. va glad förfan
WELL WELL.... lever livet som en hard working badassssssssssss mother
pornhub har börjat med flikar i sin video där olika sexscener börjar
så jävla kreativt haha
Citat från Anal_Judit:
Kan känna mig glad ena sekunden och sen tänker jag så blir allt piss.
typ så
är rädd och paranoid och överanalyserar allt.
allt är precis som vanligt alltså.
och detta är varför jag aldrig någonsin ville känna någonting igen JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ MIG SJÄLV.
Anledningen till att jag förlorade allt jag faktiskt ville ha.
Ifrågasätter hela tiden varför jag blivit som jag blivit och varför ingen tar mig på allvar.
Jag behöver hjälp men sjukvården fungerar som så att man inte blir erbjuden någon hjälp förrän man redan är död.
Suck. Tycker synd om min familj som behöver ha mig som deras son/broder.
Citat från c0opycat:
VÄNTA VA, vafan hände med den förra tråden?
fyfan va lame.
OnT: sluta va så emo allihopa. va glad förfan
WELL WELL.... lever livet som en hard working badassssssssssss mother
Du klagar på att folk är emo på emocore? Hur jävla dum kan man bli? Hahaha.
OnT: Har iallafall fått lite jobb i sommar, det är skönt!
Anledningen till att jag förlorade allt jag faktiskt ville ha.
Ifrågasätter hela tiden varför jag blivit som jag blivit och varför ingen tar mig på allvar.
Jag behöver hjälp men sjukvården fungerar som så att man inte blir erbjuden någon hjälp förrän man redan är död.
Suck. Tycker synd om min familj som behöver ha mig som deras son/broder.[/i]
de sa tre månaders väntetid för fyra månader sen
vuxenpsyk sa sex månaders väntetid, förväntar mig inte ens att de ska höra av sig
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet