Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Citat från itsthemusic:
Citat från Anal_Judit:
Kan känna mig glad ena sekunden och sen tänker jag så blir allt piss.
typ så
Tankar är farliga bror
Äntligen försvann min bakfylla, det var sjukt skönt.. Pasta och pesto. <3
Hahah borde förstått att han aldrig kommer se på mig på nåt annat sätt
Kan vi inte sätta 18-årsgräns på relationsforumet already?
OT: Är pissnödig nu, det var jag inte innan, ska nu drömma om en grå häst.
Han är bäst på alla sätt och vis!
Förväntade mig så mycket av någon som inte hade något att ge.
Citat från Vintergatan:
Kan vi inte sätta en gräns på ec så att bara känslosamt stabila människor utan bland annat daddy issues, oskulds issues, personlighets issues får hänga här?
13-åringar med relationsproblem känns inte vettigt dock, det borde inte tillåtas en chans att kunna normaliseras ens över internet.
OT: Ska sova snart, ryggen knakar, vem är på tv?
psytrance + plugg sitter inte fel såhär en tisdagkväll
Men snälla, håll käften
Men snälla... Alla får vara på ec, tycker man det är störigt och inte kan hantera det får man väl dra själv. There you go, problem solved.
Ska vi göra något äckligt baby?
Citat från itsthemusic:
Men snälla... Alla får vara på ec, tycker man det är störigt och inte kan hantera det får man väl dra själv. There you go, problem solved.
^
Underbart att det går att radera blogginlägg, kommentarer och diverse man verkligen vill bli av med för att kunna glömma.
Känns som att det är personligt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet