Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
BEHAVE Tjej, 32 år

3 771 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:03
BEHAVE Tjej, 32 år

Längtar och våndas imorgon. Om inte annat är det ett steg närmare beach 2k15!

Om det blir någon jävla sommar, det vill säga.

nism Tjej, 32 år

927 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:05
nism Tjej, 32 år

liiiiite ensam

internetattractive Tjej, 29 år

Citat från unsterblich:


bra. kolla på anohana[/i]


Redan sett den! Snacka om emotionellt instabil :^))

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:22
Shulk 35 år

Ska man orka flasha cyanogenmod på mobilen eller inte.... vad är det jag säger, klart jag ska göra det!

Lenny Tjej, 31 år

2 666 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:49
Lenny Tjej, 31 år

Jag är så jävla trött på det här nu. Jag vill Rage:a sönder men vet inte om jag vågar ta den risken ifall jag har fel.

Skorpan Kille, 32 år

9 518 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:52
Skorpan Kille, 32 år

Citat från S4NIC:


Ska man orka flasha cyanogenmod på mobilen eller inte.... vad är det jag säger, klart jag ska göra det!

Har du en oneplus one? :')

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:52
Shulk 35 år

Citat från Skorpan:


Citat från S4NIC:

Ska man orka flasha cyanogenmod på mobilen eller inte.... vad är det jag säger, klart jag ska göra det!

Har du en oneplus one? :')


Nix, S2'a. Funderar på om jag ska skaffa 1+1 dock!

dads 28 år

932 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:54
dads 28 år

så mysig dag

Skorpan Kille, 32 år

9 518 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:56
Skorpan Kille, 32 år

Citat från S4NIC:

Nix, S2'a. Funderar på om jag ska skaffa 1+1 dock![/i]


1+2 kommer till sensommaren tydligen, kan vara värt att vänta!

quadrapop Tjej, 28 år

829 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:57
quadrapop Tjej, 28 år

På söndag åker han och är borta typ stora delar av sommaren.
HAHAHA fan.

Emmahli Tjej, 31 år

6 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 17:59
Emmahli Tjej, 31 år

:--)

Vallis123 Tjej, 28 år

1 204 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 18:02
Vallis123 Tjej, 28 år

vill bli vaggad till sömns

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 18:07
brainrot 34 år

Enkelresa tack

Mik Tjej, 30 år

2 804 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 18:44
Mik Tjej, 30 år

Är så trött att det är skrattretande. Har dock haft en jävligt roligt dag. Studentveckan är ju verkligen bland det roligaste under hela gymnasiet.

dementor Tjej, 31 år

1 952 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 18:52
dementor Tjej, 31 år

Har aldrig känt mig såhär äcklig och utnyttjad i hela mitt liv.
Och jag kan inte sluta gråta, för innerst inne gör det så jävla ont.

Det värsta är att jag litade på honom.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet