Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Längtar och våndas imorgon. Om inte annat är det ett steg närmare beach 2k15!
Om det blir någon jävla sommar, det vill säga.
liiiiite ensam
Citat från unsterblich:
bra. kolla på anohana[/i]
Redan sett den! Snacka om emotionellt instabil :^))
Ska man orka flasha cyanogenmod på mobilen eller inte.... vad är det jag säger, klart jag ska göra det!
Jag är så jävla trött på det här nu. Jag vill Rage:a sönder men vet inte om jag vågar ta den risken ifall jag har fel.
så mysig dag
På söndag åker han och är borta typ stora delar av sommaren.
HAHAHA fan.
:--)
vill bli vaggad till sömns
Enkelresa tack
Är så trött att det är skrattretande. Har dock haft en jävligt roligt dag. Studentveckan är ju verkligen bland det roligaste under hela gymnasiet.
Har aldrig känt mig såhär äcklig och utnyttjad i hela mitt liv.
Och jag kan inte sluta gråta, för innerst inne gör det så jävla ont.
Det värsta är att jag litade på honom.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet