Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
WalkinMunchies Kille, 32 år

637 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 13:34
WalkinMunchies Kille, 32 år

Tjockar mig efter att ha slitit på jobbet sen halv 6, godis, god mat och fanta. Jag är tjock, det är najs, deal with it.

Skorpan Kille, 32 år

9 518 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 14:37
Skorpan Kille, 32 år

Vad är grejen med att jag vaknar (AV MIG SJÄLV) mellan 04:00 och 05:30 varje dag..?
Jag har inget arbete.
Jag har ingenting att göra förutom att dänga kids på league, kedjeröka och äta mat under dagarna.
Snälla.
Låt mig sova bort min miserabla existens.
Tack.

tantafan Tjej, 31 år

2 382 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 14:50
tantafan Tjej, 31 år

planer för kvällen, eller hela veckan

tantafan Tjej, 31 år

2 382 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 15:14
tantafan Tjej, 31 år

Citat från ElinaLiljeholm:


En nära vän till mig hade en ungefär precis sån relation, bara det att hon var kär i honom och han aldrig i henne men att som du nämner, började behandla henne som mer än en vän pga ensamhet. Det hon gjorde tillslut var dock att bryta kontakten med honom, och hon mår faktiskt mycket bättre idag. Ni behöver nog inte bryta kontakten helt, men ni kanske behöver en paus ifrån varandra? Där han får någon form av hjälp och du kan fokusera mer på dig själv för ett tag liksom.

MCRIDE 26 år

1 929 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 15:16
MCRIDE 26 år

jag är så äcklig idag
och alla andra dagar

Ben Kille, 32 år

4 362 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 15:30
Ben Kille, 32 år

Sex. Nu. Någon? Nej? Okej.

DanneVafan Kille, 35 år

4 143 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 15:37
DanneVafan Kille, 35 år

Jag älskar dig

Du dödar mig

Jag älskar dig

Du dödar mig

staaaaaahp

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 15:39
itsthemusic Tjej, 30 år

Trots att han var rätt rude så ser jag förbi det. Det var jättemysigt idag, hoppas vi kan träffas minst en gång till denna veckan.

DCLXVl Kille, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 15:42
DCLXVl Kille, 32 år

Mitt största misstag var förmodligen att börja älska dig.
För nu står jag här, med ingenting kvar utav värde och överväger att bli inlagd.
Kul när man älskar någon för första gången på sådär 5-6år så blir det såhär.
Kommer aldrig få ha det bra i mitt liv.

Edit; det som gör mest ont är att en kommer gå vidare som ingenting och glömma mig efter bara någon vecka eller något :)

Ekorremus Tjej, 28 år

1 200 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 16:05
Ekorremus Tjej, 28 år

Vem uppfann ens kärlek? En dum jävel antagligen

izzieblue Tjej, 32 år

217 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 16:07
izzieblue Tjej, 32 år

Jag har en sån jävla tur just nu! Har chans till sommarjobb på två ställen. Så det är bara att hålla tummarna nu!! :D

setsail Tjej, 29 år

1 526 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 16:24
setsail Tjej, 29 år

Skaffa septum på torsdag, ja/nej?? :((
Har sån beslutsångest, 700 kr flyger åt det i sånafall.

imperial Tjej, 28 år

582 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 16:42
imperial Tjej, 28 år

Vill ragga på en killkompis men en annan killkompis är alltid med oss så blir typ cockblockad konstant, haha.

LowFive Tjej, 29 år

970 forumsinlägg

Skrivet:
2 juni 2015 kl. 16:58
LowFive Tjej, 29 år

Ligger äntligen i min egen säng igen, dödstrött och nyduschad efter att ha haft bal igår (vill inte veta hur många hundra bilder jag var med på…).


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet